دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

قهر داوود میرباقری از سریال سلمان فارسی 

سه شنبه، 21 شهریور 1402
کد خبر: 356059
ساعدنیوز: تولید سریال سلمان فارسی متوقف شده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فیلم نیوز، تولید سریال الف ویژه «سلمان فارسی» در حالیکه به تازگی تصویربرداری فصل ایران خود را آغاز کرده، متوقف شد، رسانه‌ها دلیل توقف را قهر داودمیرباقری به دلیل مشکلات مالی عنوان کرده‌اند، اما مدیر روابط عمومی پروژه اعلام کرده که این توقف به دلیل ترمیم دکورها و البته انتخاب لوکیشن های جدید است.

به گزارش فیلم‌نیوز، در پی انتشار خبرهایی مبنی بر توقف ساخت سریال تاریخی مذهبی «سلمان فارسی» به دلیل پاره‌ای اختلافات و مشکلات مالی، خبرنگار ایسنا پیگیر ماجرا شد که در نهایت روابط عمومی سریال توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.

احسان ناظم بکایی ـ روابط عمومی سریال داود میرباقری ـ در گفت‌وگویی با ایسنا با تاکید بر اینکه این توقف روندی طبیعی است که معمولا اتفاق می‌افتد، دلایل توقف پروژه «سلمان فارسی» را اینگونه عنوان کرد: «در جریان قصه در لوکیشن کاروانسرای مرمر یک صحنه آتش‌سوزی داشتیم و در حال حاضر گروه بعد از این سکانس‌ها و ضبط تصاویر مربوط به آتش‌سوزی که کنترل شده بود، در مرحله‌ی ترمیم بخش‌هایی از آن لوکیشن هستند؛ به همین جهت چند روزی فیلمبرداری پروژه متوقف شده است.»

وی ادامه داد: «همچنین با توجه به اینکه چند بازدید لوکیشن هم قرار است در منطقه شاهرود انجام شود، نقطه‌یابی و فضایابی مربوط به دوره حجاز هم باید در شهرک سینمایی نور انجام شود، در نتیجه فیلمبرداری پروژه چند روزی به دلیل ترمیم کاروانسرای مرمر، ساخت و ساز مجموعه «ماربین» و بررسی این لوکیشن‌ها متوقف خواهد بود. این وقفه به این دلیل خواهد بود تا ساخت و ساز با سرعت بیشتری انجام شود. بخش‌هایی از بازدید توسط تیم تولید و بخش‌هایی هم توسط خود آقای میرباقری انجام می‌شود.»به گفته وی این توقف در فیلمبرداری روال پیچیده‌ای نیست و طی چند روز آینده و با آماده شدن شرایط جوی، فیلمبرداری از سرگرفته می‌شود.

مسوول روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» در پایان یادآور شد: «با توجه به اینکه فصل ایران باستان دوره حساسی است، باید در نهایتِ دقت تمام مراحل آن انجام شود و خود آقای میرباقری حساسیت زیادی نسبت به این فصل دارد و ریل‌گذاری در این فصل برای برنامه‌سازی و سریال‌سازی های آینده در شهرک غزالی و دیگر لوکیشن‌ها کمک‌کننده است.»

سریال سلمان فارسی از تولیدات الف ویژه تلویزیون است که به تهیه‌کنندگی حسین طاهری در مرکز سیما فیلم مراحل تهیه و تولید خود را پشت سر می‌گذارد. تصویربرداری فصل «بیزانس» این سریال مدتی پیش به پایان رسید و بعد از مدتی توقف از اواسط مرداد ماه تصویربرداری فصل ایران باستان آغاز شد. در این سریال «علیرضا شجاعنوری» ایفاگر نقش سلمان فارسی است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 26 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
پادشاه اسپانیا و دختر شیک‌پوشش، سوفیا در جشن قهرمانی یورو 2024+عکس
اهل چای نیستم اما این چای نذری خوردن داره +عکس/ دلم به عشقش لرزید🥺😭
عکس بانمک و دیدنی از کودکی آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ عین قالی کرمون میمونه...
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(عکس) تصویر جالبی از مسعود پزشکیان و امام جمعه شهید تبریز / وقتی رئیس‌ جمهور منتخب مارک لباسش را نشان آیت‌الله آل‌هاشم می‌دهد
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(عکس) گوش خونی و زخمی ترامپ بعد از شلیک امروز به سمت او / از ترور جان سالم به در برد
ویراستاری تخصصی مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب