دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

قهرمانی ناهید کیانی در المپیک پاریس به روایت محمدحسین میثاقی +فیلم/ ویدئو کلیپی زیبا درباره تهمینه تکواندو ایران 

چهارشنبه، 24 مرداد 1403
ساعدنیوز: ناهید کیانی ورقی زرین را در تاریخ ورزش بانوان ایران به نام خودش برای همیشه ثبت کرد. طنین انداز شدن نام مهربانوی ایرانی در سالن المپیک پاریس. مدال نقره ای که به اندازه هزاران مدال طلای جهانی ارزش دارد. در اینجا ویدئو کلیپی زیبا با صدای محمدحسین میثاقی درباره این قهرمان ارزشمند ایران زمین می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، نایب قهرمان تکواندوی المپیک 2024 پاریس با اشاره به این که می‌دانستم موفق به کسب مدال طلا می‌شوم، گفت: کسب مدال نقره روی سکو با غم خاصی همراه است.

ناهید کیانی پس از بازگشت از المپیک پاریس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امیدوارم موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد و به طور حتم اولین‌ها جذاب است. قرار نیست این آخرین باشد و امیدوار هستم بچه‌ها نیز موفقیت‌های خود را ارتقاء بخشند و خودم نیز تلاش می‌کنم تا به موفقیت‌های بیش‌تر دست یابم.

او ادامه داد: حس خوبی داشتم و همه تلاشم را برای مدال طلا کرده بودم و همیشه فردی که نقره می‌گیرد غم خاصی روی سکو دارد اما الان خیلی خوشحال هستم که توانستم خانواده و مردم را خوشحال کنم و وقتی می‌بینم که با چه شور و هیجانی اینجا هستند، من از این اتفاق انگیزه می‌گیرم.

نایب قهرمان تکواندوی المپیک 2024 پاریس در مورد ناهید کیانی این روزها، بیان کرد: صد درصد قوی‌تر و داناتر از قبل هستم و قدر مردم را بیش‌تر می‌دانم. فعلا مسابقه‌ای نداریم و به طور حتم در هر مسابقه‌ای شرکت کنم برای مدال طلا خواهم رفت.

کیانی با اشاره به این که بارها و بارها این مدال را در ذهنم تصور کرده بودم، عنوان کرد: می‌دانستم که قرار است مدال بگیرم و تمام تلاشم برای طلا بود اما روز مسابقه حریفم از من بهتر بود و مطمئنا در روزهای آتی می‌توانم او را شکست دهم. یک‌بار این حریف را شکست داده بودم اما در المپیک شکست خوردم و در آینده تمام تلاشم را خواهم کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 24 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
صحبت های شنیدنی حاج آقا قرائتی در شبکه 3 سیما +فیلم/ من نمیتونم روی زلیخا را زمین بندازم
نگاهی به عکس کودکی بازیگران و سلبریتی های مشهور سینمای ایران +عکس/ از یکتا ناصر و رضا گلزار تا ساره بیات و سامان صفاری
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) خداحافظی ناگهانی با علیرضا حیدری روی‌ آنتن زنده شبکه ورزش هنگام پخش مراسم اختتامیه المپیک 2024
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل سابمیت مقاله
(ویدئو) آیا در آسانسور گیر کرده‌اید؟ نکات حیاتی و ترفندهای موثر برای حفظ آرامش و خروج ایمن از این وضعیت اضطراری را در این ویدئو ببینید