دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

غرش شیر بختیاری در مسیر پاریس / امین میرزازاد امید طلای فرنگی المپیک ایران +فیلم 

یکشنبه، 31 تیر 1403
ورزشی: اتحادیه جهانی کشتی با انتشار تصاویری از فرنگی‌کار خوزستانی از مبارزه احتمالی او با لوپز کوبایی به عنوان یکی از جذاب‌ترین رقابت‌ها در المپیک یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، صفحه اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی با انتشار فیلمی از ستارگان کشتی فرنگی جهان نوشت: در اوزان 6 گانه کشتی فرنگی می‌توانیم شاهد تقابل‌های دیدنی در پاریس باشیم که یکی از آنها جدال امین میرزازاده با میخائین لوپز کوبایی است.

لوپز در مرحله یک چهارم نیمه نهایی بازی‌های المپیک توکیو موفق به شکست میرزازاده شد. نماینده کشورمان در آن دوره از بازی‌ها در مبارزه رده‌بندی مغلوب رضا کایالپ از ترکیه شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

میرزازاده در سال 2023 و در رقابت‌های جهانی بلگراد به مدال طلا رسید و لوپز نیز با چهار مدال طلای المپیک به دنبال تاریخ‌سازی در ورزش جهان است.

اتحادیه جهانی همچنین به رقابت ژولمان شارشنبکوف قرقیزستانی با فومیتای ژاپنی در وزن 60 کیلوگرم، حسرت جعفراِف از جمهوری آذربایجان با لوئیس اورتا سانجز کوبایی در 67 کیلوگرم، اکژول محموداف قرقیزستانی با نائو کوساکا ژاپنی در وزن 77 کیلوگرم و آرتور الکسانیان ارمنی با گابریل روسیلو کوبایی در 97 کیلوگرم اشاره داشته است.

رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک روزهای 15 تا 18 مردادماه در سالن شامپ دومارس آرنا شهر پاریس برگزار می‌شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در آماده‌شدن برای مقابله با پشه آئدس حماسه آفرید+عکس/ پدر من زحمت نکش خود پشه با دیدن آلت قتل فرار می‌کنه😂
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه تخصصی کتاب
بیوگرافی جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی و همسر رونالدو +عکس و جزئیات زندگی شخصی
خلوت سهیلا منصوریان با آب های آزاد کیش / وقتی دختران سرزمین مان تصمیم می گیرند ناخدای زندگی خود باشند معجزه همان جا رخ میدهد !
تابستان کجایِ شمال بریم؟ / معرفی 12 نقطه که فقط شمال بازها می‌شناسند!
عروسی آقای فوتبالیست معروف با ازدحام دختران نوجوان هوادارش جنجالی شد/ داماد برای امضاء دادن عروس 23 ساله را ترک کرد +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تست هوش/ حتی تیزترین ذهن‌ها نمی‌توانند در 10 ثانیه "کاسۀ شیشه‌ای" را در اتاق گربه و سگ پیدا کنند
ترجمه تخصصی متن