دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

غذای عجیب پولدارترین زن خسیس جهان 

دوشنبه، 15 شهریور 1400
ساعد نیوز : این میلیونر غذای گربه می‌خورد تا قبض‌های خرید خواربار خود را پایین نگه دارد و همچنین مهمانانش را مجبور می‌کند از همان نوع غذا استفاده کنند، که از نظر او بهترین جایگزین تن ماهی است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیو به نقل اراخبار گوناگون، با وجود اینکه خالص ثروت امی الیزابت میلیونر آمریکایی به ۵.۳ میلیون دلار می رسد، اما خرج ماهانه او کمتر از هزار دلار است، تا جایی که به او لقب خسیس ترین میلیونر جهان را داده اند.

امی الیزابت ۵۰ ساله، در برنامه "چیپ استیکس" از روشهای مختلف خسیس بودن گفت.

خسیس ترین میلیونر جهان فقط غذای گربه می خورد

او می گوید برای صرفه جویی در مصرف برق، آبگرمکن را هر روز صبح بعد از بیدار شدن، فقط ۲۲ دقیقه روشن می کند که برای حمام گرم کافی است و سپس آن را در طول روز خاموش می کند.

امی الیزابت از اسفنج ظرفشویی آنقدر استفاده می کند تا به قطعات کوچک تقسیم بشود و فقط از یک چاقو استفاده می کند و از شستن آن با آب خودداری می کند و برای تمیز کردنش یک قطره آب هم به کار نمی برد.

این میلیونر غذای گربه می خورد تا قبض های خرید خواربار خود را پایین نگه دارد و همچنین مهمانانش را مجبور می کند از همان نوع غذا استفاده کنند، که از نظر او بهترین جایگزین تن ماهی است.

الیزابت همچنین همسر سابق خود مایکل موری را مجبور کرد تا خانه را خودش به تنهایی تمیز کند تا پولی صرف آن نکنند و ۴۰۰ دلاری که شرکتهای خدماتی دریافت می کنند در جیب خودشان بماند، او به شوهرش گفت اینطوری تناسب اندامش حفظ میشود و نیازی به پرورش اندام ندارد و پس انداز هم می کنند.

او صاحب یک ماشین هفده ساله است

الیزابت خانه ای لوکس زندگی می کند که شوهر سابق او به او واگذار کرده است، شوهرش می دانست که الیزابت به منظور صرفه جویی در هزینه به کلبه ای نقل مکان می کند.

وقتی می خواهد به لس آنجلس سفر کند، به جای هزینه بلیت هواپیمایی ۲۵۰ دلاری، ماشین هفده ساله اش را چهار ساعت برای رفت و برگشت می راند؛ امی الیزابت ادعا می کند به دلیل صرفه جویی در ماه ۸۰ دلار پس انداز می کند، و مجموعاً ۲۰۰ هزار دلار در سال پس انداز می کند.

همچنین، خسیس ترین میلیونر جهان ادعا می کند که به انتقاداتی که به خاطر پیروی از این شیوه زندگی عجیب دارد، اهمیتی نمی دهد.


4 پسندیدم 16 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
الهام
3 سال پیش

واقعا واسه کی میخاد این.
پاسخ
یاس
3 سال پیش

ثروت میخایی غذا گربه بخور
پاسخ
کرمانشاهی
3 سال پیش

ایرانیان از زمان پادشاهان قدیم که کارشان کشور گشایی بود و مردم عموماً ثروتمند بودند نوعی زندگی را آموخته بودند که همیشه سفره‌های رنگارنگ برای خود مهیا میکردند و از هیچ نوع دست و دلبازی برای زندگی خودشان کم نمیگذاشتن و همینکه هنوز هم ما ایرانیان چند نوع غذا در مهمانی‌ها استفاده میکنیم و همیشه دور ریز زیادی داریم از آن زمان در ما نهادینه شده . انشاالله که وضع اقتصادی همه ایرانیان آنقدر خوب شود که همچون گذشتگان پیروزمند‌شان زندگی سرشار و لذت بخش را در پیش بگیرند
پاسخ
بهار
3 سال پیش

این تو زندگیش یه گناه بزرگی کرده که اینجوری داره تاوان میده گفتن دنیا دار مکافاته وگرنه عقل یه زره هم داشته باشی غذای گربه که دیگه حداقل نمیخوری . به پیچش مو بنگرید 😃
پاسخ
زکیه
3 سال پیش

من نمی فهمم خدا چرا این پولا رو میده به اینا لااقل برا خودت خرج نمی کنی بده به یه فقیری محتاجی نیازمندی چیزی ای خداااآ چی بگم من ثروت میخوام
پاسخ
اسرا
3 سال پیش

واویلا
پاسخ
زهرا
3 سال پیش

🤣🤣🤣🤣 خودش خیسیسه وقتی بمیره ثروتش را بقیه میخوردن ، یعنی خودش جمع میکنه بقیه میخورند
پاسخ
مریم
3 سال پیش

خدا مرگش بده بی لیاقت
پاسخ
شبنم خدمت
3 سال پیش

تعجب نکنین من عین این ادم رو دیدم لعنت بهشون که خون همه رو میکنن تو شیشه بعدشم اینقد اینجور ادما عمرشون طولانیه که اون وارث بدبخت هفت تا کفن میپوسونه ولی اینجور ادما یه اخ نمیگن و سالم و سروموروگنده
پاسخ
سحر
3 سال پیش

دیوانه است بابا عشق کن باپولات لذت ببرازوجودت
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

شاید شیوه زندگیشو آموزش میده از اونم یه پولی درمیاره خخخخ
پاسخ
محبی
3 سال پیش

همین والاهیچکس اندازه خودادم ارزش نداره
پاسخ
داود
3 سال پیش

تازه حساباشو کرده دیوانه
پاسخ
مایکل
3 سال پیش

چه دیوانه ایه
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

اینهمه صرفه جویی برای کی ؟ برای چی؟پس واسه چی زنده ای؟؟بمیری بهتره...بخودت سختی میدی.پولت برای کی بمونه بهتر از خودت😂😂😂
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

پولش میمونه واسه ورثه
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی