دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

گلایه فرنگی‌کار ملی‌پوش از وعده‌های غیرواقعی مسئولان 

یکشنبه، 24 بهمن 1400
کد خبر: 192395
ساعدنیوز: دارنده ۳ مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: مسئولان قبل از بازیهای المپیک و رقابتهای جهانی وعده‌های مختلفی دادند که تاکنون هیچکدام عملی نشده است.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمدعلی گرایی یکی از فرنگی کاران عنوان دار و توانمند تیم ملی کشتی ایران که چندی پیش در رقابت های جهانی نروژ موفق به کسب مدال برنز وزن ۷۷ کیلوگرم شد از عدم تحقق وعده های مسئولان اظهار گلایه کرد.

وی که همچنان تمرینات خود را با توجه به عدم برگزاری اردوهای تیم ملی در شیراز پیگیری می کند تا از لحاظ جسمانی و فنی دچار افت نشود با اظهار گلایه از عدم حمایت از سوی مسئولان در گفتگو با سایت فدراسیون کشتی گفت: مسئولان پیش از بازی های المپیک و رقابت های جهانی وعده های خوبی می دهند، اما به محض برگزاری مسابقات، همه چیز تا رویدادهای بعدی فراموش می شود.

گرایی که حدود یکسال است متأهل شده در مورد وعده های پیگیری برای شغل و مسکن او نیز گفت: در حال حاضر در جایی استخدام نیستم و شغلی ندارم. فقط امیدوارم وعده های مسئولان عملی بشود تا ما هم بتوانیم بدون دغدغه به تمرینات خود ادامه دهیم و برای کشورمان افتخارآفرین باشیم.

دارنده مدال برنز رقابت های جهانی ۲۰۲۱ نروژ در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: پس از مسابقات جهانی به جهت برگزاری مسابقات لیگ و همچنین اجرای چرخه انتخابی، اردوهای تیم ملی برگزار نشد. البته پس از فشار سخت تمرینات برای المپیک و رقابت های جهانی، قطعاً کشتی گیران حاضر در این مسابقات نیاز به یک زمان مناسب برای ریکاوری داشتند. با تصمیم کادر فنی مدال آوران رقابت های جهانی پس از جام تختی به چرخه انتخابی اضافه می شوند و تا آن زمان ما در اختیار خودمان هستیم تا تمرینات خود را به صورت شخصی پیگیری کنیم. البته تمرینات ما زیر نظر کادر فنی و با برنامه مربیان انجام می شود و سرمربی تیم ملی نیز پیگیر وضعیت ماست.

قهرمان بازی های آسیایی در مورد اینکه در سال ۲۰۲۲ در چه رقابتی به میدان خواهد رفت افزود: باید اول چرخه انتخابی تیم ملی برگزار و نفرات برگزیده مشخص شوند. در ادامه هرجایی که کادر فنی صلاح بداند به میدان می روم و اگر عضو تیم ملی شدم بازهم کادر فنی تصمیم خواهد گرفت که در بازی های آسیایی و یا رقابت های جهانی شرکت کنم.

گرایی در پایان خاطر نشان کرد: حریف اصلی من رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه است. من برای این کشتی گیر احترام زیادی قائلم چراکه بسیار توانمند است، اما شکست من در مقابل او یک اتفاق بود. قطعاً به دنبال جبران این شکست هستم و امیدوارم در آینده بتوانم دوباره به مصاف ولاسوف بروم تا شایستگی خود را نشان دهم.

رقابت های کشتی فرنگی جام تختی به عنوان سومین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی طی روزهای ۳ تا ۶ اسفند ماه در اهواز برگزار می شود و این در حالیست که نخستین اردوی شاگردان محمد بنا نیز بعد از مدتها با توجه به نتایج جام تختی آغاز خواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه