گله باشگاه پرسپولیس از مدیران تراکتور

  شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ID  کد خبر 206242
گله باشگاه پرسپولیس از  مدیران تراکتور
ساعدنیوز: بهزاد داداش زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از مصاحبه‌های اخیر مدیران باشگاه تراکتور گله مند است.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، بهزاد داداش زاده هافبک سابق تیم ملی و پرسپولیس باور نمی کند پس از نیمه تمام ماندن این دیدار جنجالی و اتفاقات ورزشگاه یادگار امام تبریز، باز مدیرعامل و سرپرست تیم تراکتور از تماشاگرانی که سنگ پرتاب کردند، حمایت کنند.

آقای داداش زاده ابتدا از اتفاقات عجیب دیدار نیمه تمام تراکتور و پرسپولیس در تبریز بگویید؟

اتفاق عجیب و بدتر حمایت کورکورانه مدیران و مسئولان تراکتور تبریز از افراد سنگ پران بود!

چطور؟

آقای سهرابی مدیرعامل تراکتور به جای عذرخواهی تقصیرات را گردن امید عالیشاه یا مهدی ترابی انداخته اند. آیا این درست است؟

شاید منظور سهرابی پرتاب سنگ پرتاب شده به سوی تماشاگران از سوی امید عالیشاه بوده باشد؟

مطمئن باشید اگر جای همین آقایان با امید عالیشاه عوض می شد واکنش بدتری نشان می دادند. یک بار، دو بار، سه بار... چند بار این بازی به خاطر سنگ پرانی تماشاگران تراکتور متوقف شد؟ مگر بازی در تهران برگزار می شد که آقایان علیه پرسپولیس حرف می زنند؟ یا اینکه آقای کاظم محمودی سرپرست تیم تراکتور هم مشابه حرف های مدیرعامل تیمش را می زند درحالی که شاید یک عذرخواهی ساده شاید خیلی کمک می کرد. این کار خیلی سخت بود؟ من وقتی دیدم یحیی گل محمدی چگونه از روی سکوها به سمت رختکن رفت خجالت زده شدم!

شما چرا؟

به هر حال فوتبال ایران خجالت زده شد. کسانی که یک سال هم در این فوتبال بازی کرده باشند متوجه می شوند چه می گویم. اینکه سرمربی پرسپولیس که بازیکن ملی هم بوده این طور با سنگ، آب معدنی یا عذرخواهی می کنم کارهای زشت دیگر مورد نوازش قرار می گیرد چه باید گفت؟ گناه یحیی گل محمدی که کاپیتان تیم ملی ایران بوده چیست؟ واقعا شاهد تصاویرزشت و دردناکی بودیم. راستی آن همه آب معدنی را تماشاگران چکونه با خود به ورزشگاه برده بودند؟

کاظم محمودی سرپرست تراکتور مدعی شد پرسپولیس ترسید و در رختکن پنهان شد وگرنه اگر بازی ادامه پیدا می کرد ممکن بود مهمان ببازد و...

همه چیز مشخص بود. داور وسط توپ را برداشت و به رختکن رفت. این چه ربطی به پرسپولیس داشت؟ ضمن آن که پرسپولیس داشت حمله می کرد و مرتب کُرنر می زد که تماشاگران حریف اجازه نمی دادند. چگونه پرسپولیس ترسیده است؟ بازی داور داشت، ناظر مسابقه داشت و پرسپولیس که بازی را نیمه تمام نگذاشت. این صحبت ها می گویم قشنگ نیست.

شما پیش بینی می کنید این بازی تکرار شود؟

بعید می دانم تکرار شود. این بازی به دلیل مانع تراشی و سنگ اندازی تماشاگران تیم میزبان متوقف و نیمه تمام مانده و قانون هم به صراحت در این رابطه همه چیز را مشخص کرده است.

یعنی چه؟

اگر نتیجه این دیدار ۳ برصفر به سود پرسپولیس نشود آن گاه ممکن است بدعت غلطی در فوتبال ایران به وجود بیاید. تماشاگران تیم های دیگر هم ممکن است از این اتفاق یاد گرفته و در بازی های خانگی خود مسابقه را با سنگ پرانی متوقف کنند. مثلا یک تیمی در خانه با دو یا ۳ گل عقب بیفتد و این اتفاق زشت دوباره بیفتد. آیا باید حکم به برگزاری مجدد بازی داد؟ معلوم است عدم برخورد قاطعانه و هرحکمی غیر از ۳ برصفر شدن به سود پرسپولیس می تواند این رفتارها را در فوتبال ایران گسترش دهد.

بسیارخوب، برخی پیشکسوتان پرسپولیس می گویند نایب قهرمانی با عنوان سومی خیلی فرق می کند. شما هم موافقید؟

صد درصد همین طور است. پرسپولیس قهرمانی را به هر دلیلی از دست داده است. حالا باید جوری بازی کند که دومی را از دست ندهد و این مهم ترین هدف برای این تیم می تواند باشد. سومی با دومی واقعا فرق می کند. تیمی که دوم می شود یک پسوند قهرمان را یدک خواهد کشید. همه می گویند این تیم نایب قهرمان شده است اما سومی خیلی متفاوت است. امیدوارم بچه های پرسپولیس با درک این موضوع در ۲ دیدار باقی مانده با حداکثر توان بازی کرده و برنده از زمین خارج شوند تا نایب قهرمانی را از دست ندهند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (383 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (278 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (140 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (131 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (119 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (100 نظر) ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (67 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (65 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (63 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (51 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (43 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (38 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (36 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل و شاه نشین مهران مدیری به سبک پادشاه عربستان/ خونه نگو کاخ بگو قصر بگو+عکس😍👌 (33 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (31 نظر)
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 5 مرداد 1403
فال ابجد روزانه جمعه 5 مرداد 1403
حمله گازانبری ندا چملانیان همسر دانیال اسماعیلی فر به سروش رفیعی با اسم رمز یه سری آدماااا/ نظرتون در موردش چیه؟ +سند
فال شمع روزانه امروز جمعه 5 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 5 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 5 مرداد 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه جمعه 5 مرداد 1403
خلاقیت رسانه ای سمی باشگاه استقلال خوزستان با لو رفتن یک پست اینستاگرامی فیک درباره بازیکن معروف ساحل عاجی جنجالی شد/ مغز نیست که طلا است +عکس
ناگفته‌های سخنگوی وقت وزارت بهداشت از دستگاه کرونایاب مستعان
(تصاویر) اولین پسر جهان که با بلندترین مو روی همه دخترا رو کم کرد!/ موی 1.5 متری که رکوردار گینس شد
هدف نهایی زندگی شما با توجه به ماه تولدتان چیست؟
قاب تلخ و غم‌انگیزی از وداع آخر دختر و پسر سعید راد با پیکر پدرشان
(تصاویر)اگه دنبال رژلب های خنک و تابستونی میگردی این 6 مدل رو امتحان کن!/ مخصوص خانم های سخت پسند!
پزشکیان از کجای اقتصاد باید شروع کند؟
(تصاویر) حیاط پر گل و گیاه خانه مادری احسان علیخانی با صندلی‌های فلزی سفید
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....