دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

گنده لات فضای مجازی در میدان جمهوری بازداشت شد 

یکشنبه، 05 شهریور 1402
کد خبر: 354182
ساعد نیوز: رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری خبر داد که با رجزخوانی در فضای مجازی قدرت‌ نمایی می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری خبر داد که با انتشار کلیپ و تصاویر رجزخوانی در فضای مجازی قدرت نمایی می‌کرد.

سرهنگ راستی گفت: در پی رجزخوانی و تهدید در فضای مجازی از سوی یکی از اراذل و اوباش سطح دار که با گذاشتن استوری و انتشار فایل‌های صوتی و کلیپ‌های تصویری در صدد کری‌خوانی و قدرت نمایی بود بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت تعدادی از هواخواهان و نوچه‌های این فرد با ذوق زدگی به حمایت از این فرد پرداخته به نحوی که سبب ایجاد نا امنی و رعب و وحشت در بین مردم شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در رصدهای اطلاعاتی ماموران این پلیس مخفیگاه عامل اصلی این کری خوانی مجازی در حوالی میدان جمهوری تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم در 3 شهریور ماه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی نخواهد داد و با هماهنگی با مراجع قضائی با اخلالگران و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ راستی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده این نوع فعالیت و بر هم زدن نظم عمومی و آرامش مردم در شهر و ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه پلیس را در جریان قرار دهند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استوری شیک و رنگ رنگی شیدا مقصودلو همسر مورایس با وایب تابستانی / خلاقیت یاد بگیرید از خانم هنرمند
(ویدئو) تولد 50 سالگی لاکچری کریم باقری/ با حضور هنرمندان و ورزشکاران/ بی عادل هم که نمیشه/ محسن یگانه/محمد خاکپور
(عکس) رابطه ی خواهر برادری ایده آل علیرضا جهانبخش و خواهر زیبا روی او / چقدر شبیه هم هستن !؟
مصاحبه فوتبالی بهرنگ علوی و شباهت خودش و دوستاش به بازیکنای فوتبال/ چه سنگ مومی هم گذاشت واسه دوستاش بخصوص احسان علیخانی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
قاب عاشقانه و خانوادگی مصطفی امامی، مجری صدا و سیما، در جشن تولد دختر بامزه اش/ریحانه افشار چه سلیقه ای خرج کرده برای دیزاین تولدش
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
لیستی کامل از بازیگران زنی که با سر تراشیده و کچل جلوی دوربین ظاهر شدند+عکس/ از الناز شاکردوست تا رویا نونهالی، ناتاشایِ خواب و بیدار
ویدئو/ خانه‌ای دلباز در محله‌ای سرسبز و زیبا/ میرزا کوچک‌خان جنگلی یا رشتی