دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

گونه‌های جدید کرونا بوشهر را تهدید می‌کند 

سه شنبه، 11 خرداد 1400
کد خبر: 153276
ساعد نیوز: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: این استان جزء چهار استانی است که در معرض خطر گونه‌های هندی و آفریقایی قرار دارد. 

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، سعید کشمیری در نشست ستاد استانی کرونا بیان کرد: در استان بوشهر تاکنون ۴۳ هزار نفر به کرونا مبتلا و هزار و ۱۵۸ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری فوت شده اند.

وی ادامه داد: اکنون تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان ۲۶۳ نفر است که ۳۵ نفر در بخش ICU بستری هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: در یک هفته گذشته روند ابتلا به کرونا در استان کاهشی بوده، اما این استان جزء چهار استانی است که در معرض خطر گونه های هندی و آفریقایی قرار دارد و این دو گونه جدید استان را تهدید می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سهل انگاری در برابر کرونا را خطرآفرین دانست و تصریح کرد: استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی باید همواره در تمام محافل و برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: تاکنون ۳۹ هزار و ۹۳۸ نفر در استان واکسن کرونا دریافت کرده اند که ۱۷ هزار و ۱۹۵ نفر در فاز نخست و ۲۲ هزار و ۷۴۳ نفر در فاز دوم واکسن زده اند.

هفت هزار و ۷۶۱ نفر هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند

عبدالمحمد خواجه ئیان افزود: اکنون هفت هزار و ۷۶۱ نفر در استان که بیشتر کارکنان بخش درمان بوده اند هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و ۳۲ هزار و ۱۷۷ نفر هم که بیشتر سالمند هستند دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: تاکنون ۷۱ درصد جمعیت بالای ۸۰ سال، ۷۳ درصد جمعیت ۷۵ تا ۸۰ سال و ۶۳ درصد جمعیت ۷۰ تا ۷۵ سال در استان واکسن کرونا تزریق کرده اند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل سابمیت مقاله
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟