گران‌ترین طلاق هالیوود در حال رقم خوردن است

  دوشنبه، 07 شهریور 1401   زمان مطالعه 1 دقیقه
گران‌ترین طلاق هالیوود در حال رقم خوردن است
ساعد نیوز: سیلور استالونه بازیگر مشهور هالیوود قصد دارد پس از ۲۵ سال از همسرش جدا شود تا یکی از گران ترین طلاق‌های هالیوود رقم بخورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین، طی اخبرا و حواشی منتشر شده در هالیوود، سیلور استالونه و همسرش جنیفر فلیون، قصد دارند پس از ۲۵ سال زندگی از هم جدا شوند.

این خبر که پس از چند هفته منتشر شده، هالیوودی هارا شوکه کرده و سوالات زیادی را پیرامون زندگی این زوج ایجاد کرده است. یک منبع می گوید، احتمالا درخواست طلاق از سمت همسرش، که کارآفرین آمریکایی است داده شده است.

حالا برای طرفداران سوالات زیادی وجود دارد. برخی ها می خواهند بدانند چه طور وضع آن ها به اینجا کشیده شده و برخی های دیگر دوست دارند بدانند با این طلاق چه بلایی سر ثروت چند میلیون دلاری استالونه می آید؟

تنها چند هفته پس از آنکه همسرش جنیفر فلاوین درخواست طلاق داد، سیلوستر استالونه در شبکه های اجتماعی تولد ۲۶ سالگی دخترشان سوفیا رز استالونه را با به اشتراک گذاشتن چند عکس خانوادگی شیرین جشن گرفت.

او در ۲۷ آگوست در اینستاگرام چند عکس از خودش، دخترش و همسرش منتشر کرد. این اولین باری است که او از اواخر جولای تصویری از همسرش را به اشتراک گذاشته است.

بازیگر نقش راکی همچنین عکسی از خودش و دخترش در حال ژست گرفتن در کنار یک چرخ دستی گلف منتشر کرد. یک روز قبل، جنیفر در روز تولد واقعی سوفیا را با انتشار پستی در اینستاگرام، که شامل یک عکس از خودش و دخترش بود تبریک گفت. اما هیچ تصویری از سیلوستر نذاشت.

تصویر

سیلوستر استالونه، در مورد دلایل جدایی از همسرش به رسانه ها گفته است که ما فقط در مسیرهای متفاوت حرکت کردیم. او گفته است: «من همیشه او را دوست خواهم داشت. او یک زن شگفت انگیز است. او خوب ترین انسانی است که تا به حال دیده ام.»

اگر این طلاق اتفاق بیوفتد می شود آن را از گران ترین طلاق های تاریخ هالیوود دانست.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
اس
2 سال پیش

ای‌خدامردم‌نون‌ندارن‌بخورن🤦‍♂️
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (331 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (231 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (159 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (56 نظر) برادر کوچک رهبر معظم انقلاب: صندلی‌های آشپزخانه منزل رهبری پلاستیکی هست؛ ایشان مبل ندارند+ عکس (50 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (38 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (19 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (14 نظر) نگاهی به کیک تولد عادل فردوسی پور با خلاقیت شاهکار اُوستا قَنّاد در طراحی و پختش +عکس/مغز طراحش رو باید طلا گرفت (13 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (13 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (9 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) مانتوی تابستانی خاص و مجلسی سپیده بزمی پور برای خانم های شیک پوش /برا ایده گرفتن عالیه+عکس (8 نظر) پارسا پیروزفر تغییر چهره داد؛ آقای بازیگر از استایل و چهره اروپایی خود رونمایی کرد (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز