دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

قرارداد 40 میلیاردی دو استقلالی برای فصل آتی 

پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1402
کد خبر: 339925
ساعدنیوز: استقلال این روزها به شدت درگیر مشکلات مالی است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرآنلاین، نداشتن درآمد، هزینه‌های بالا و بدهی‌های سنگین داخلی و خارجی باعث شد تا استقلال روزهای سختی را سپری کند و مدیران این باشگاه غرق در مشکلات مالی باشند. نداشتن منابع مالی برای پرداخت بدهی استراماچونی باعث حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا شده است. ابتدای فصل مدیران استقلال قراردادهای عجیب و غریبی را با بازیکنان این تیم بستند و حتی قیمت بعضی از بازیکنانی که خیلی کم مورد استفاده قرار می‌گرفتند، چندین برابر شده است.

بازیکنان استقلال درحالی که فقط 2 بازی تا پایان لیگ مانده، مطالبات زیادی از این باشگاه دارند و مدیران استقلال هم از پس پرداخت پول قرارداد بازیکنان برنمی‌آیند. مثلا در استقلال بازیکنی حضور دارد که به‌ندرت در ترکیب این تیم به میدان می‌رود ولی مبلغ قراردادش حدود 20میلیارد است. یا بازیکنی که تا همین سال قبل قراردادش 2میلیارد بوده ولی ناگهان مبلغ قراردادش به 11میلیارد رسید!

مدیران استقلال اگر هم بتوانند با ترفندهای مختلف پول این فصل را به بازیکنان بدهند و با آن‌ها تسویه کنند، برای سال آینده با یک معضل بسیار بزرگ روبرو خواهند بود. خیلی از بازیکنان استقلال برای سال بعد هم با این تیم قرارداد دارند و مبلغ قراردادشان هم بسیار بالاست. از همین رو خیلی سخت راضی به جدایی می‌شوند. این نفرات نمی‌توانند در تیم‌های دیگر چنین پولی را بگیرند به همین دلیل دوست دارند در استقلال بمانند.

آن‌طور که شنیدیم مثلا دو بازیکن اصلی این فصل استقلال قرارداد امسالشان حدود 25میلیارد تومان است و این قرارداد برای فصل آینده به چیزی حدود 40میلیارد تومان خواهد رسید که واقعا بالاست. حال مشخص نیست مدیران استقلال چطور می‌خواهند برای این مشکل بزگ راه حلی پیدا کنند.

در کنار بازیکنان استقلال، قرارداد ساپینتو هم وجود دارد که برای فصل آینده بالای 700هزار یورو خواهد بود. در کنار بازیکنان و کادرفنی فعلی استقلال، این تیم قطعا به بازیکنان جدید هم نیاز دارد و بازیکن باکیفیت در فوتبال ایران با توجه رقم‌های فعلی حاضر نیست با پولی کمتر از بازیکنان حال حاضر استقلال با این تیم قرارداد ببندد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی