دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

گردنبند علی دایی چقدر ارزش داشت؟ 

شنبه، 10 آبان 1399
کد خبر: 110717
ساعد نیوز:سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران درباره سرقت گردنبند علی دایی توضیح داد: متاسفانه گردنبند او کاملا نمایان و قابل رویت بوده در حالی که یکی از هشدارهای همیشگی پلیس این است که شهروندان اقلام و اشیای قیمتی خود را به نمایش نگذارند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از برخط نیوز، به دنبال اعلام سرقت گردنبند طلای علی دایی در منطقه زعفرانیه، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

سرهنگ محمد کالوسی اظهارکرد: حوالی ساعت ۱۸ عصر روز چهارشنبه (۷ آبان ماه) علی دایی به همراه فرزندش در حال خروج از دفترکارش در خیابان آصف بود که ناگهان دو فرد سوار بر موتورسیکلت به او نزدیک شدند، گردنبند طلای او را به سرقت بردند و متواری شدند.

وی ادامه داد: دقایقی بعد از این سرقت و با اعلام موضوع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، تیمی از ماموران در محل حاضر شدند و بررسی شواهد و اظهارات شاکی که علی دایی بود، پرداختند. طبق گفته او و بررسی تصاویر دوربین های در محل، دو نفر سوار بر موتورسیکلت از پشت به این فوتبالیست سابق کشورمان نزدیک شده و در عرض چند ثانیه گردنبند را از گردن آقای دایی کشیده و متواری بودند.

سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اینکه آیا دو سارق علی دایی را شناسایی کرده بودند یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه دو سارق از پشت به دایی و دخترش نزدیک شدند، به نظر نمی رسد که آنان از قبل شناسایی شده باشند یا حتی سارقان از این موضوع که از چه کسی سرقت می کنند، با خبر باشند و قصد قبلی درکار بوده باشد البته این موضوع در حال بررسی است و فعلا نمی توان به شکل قطعی درباره آن اظهار نظر کرد.

کالوسی درباره ارزش ریالی گردنبند علی دایی نیز اظهارکرد: ارزش گردنبند مسروقه به گفته علی دایی حدود ۸۰ میلیون تومان است اما نکته این است که متاسفانه گردنبند او کاملا نمایان و قابل رویت بوده در حالی که یکی از هشدارهای همیشگی پلیس این است که شهروندان اقلام و اشیای قیمتی خود را به نمایش نگذارند.

وی درباره وضعیت این پرونده نیز گفت: ماموران کلانتری اقدام به تشکیل پرونده کرده و با ثبت اطلاعات و مستندات، پرونده را برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده اند.


3 پسندیدم 40 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
فاطمه
4 سال پیش

سلام آخه علی دایی هم مثل بقیه مردم ی آدم معمولیه اینارو ما خیلی بزرگشون میکنیم چرا باید واسه تظاهر وتفاخر گردنبند رو نمایان کنه؟ جدا از اینکه اگه مسلمان هست باید بدونه طلا واسه مرد حرامه
پاسخ
یک دوست
4 سال پیش

حالا ی خورده تو فوتبال خوب بوده
پاسخ
فریبرز
4 سال پیش

عشق گردنبند طلا خوب نکشتند هشتاد میلیون
پاسخ
Frnaz
4 سال پیش

کار کشورای جهان سوم شده فقط چند بازیکن بازیگر چپ میرن راست میرن میشه سوژه دنیا کجا میره ماکجا
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

چه ربطی داره
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

بزرگ مرد فوتبال ایران،، علی آقا دایی♥
پاسخ
محمد
4 سال پیش

دیگه خبر نیست چاپ کنید حیف نت اگه یه چیزی از یه کارگر بدبخت هم می دوزدیدند بازم این قدر مانور میدادید ول کنید بابا
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

حیف که آقای دایی ، قیمت جان دختر عزیزش کمتر از هشتاد میلیون واسشون ارزش داشت. بجای دویدن دنبال دزدها ای کاش دختر عزیزشو بغل میکرد و به ایشون امنیت پدری نشون میداد. آقای دایی میتونه هزاران گردنبند هشتاد میلیونی بخره.
پاسخ
رحمن
4 سال پیش

منظورم این نیست که اقای دایی کم کسی باشه بله افتخار این مملکت وفوتبال ماست ولی دردم از اینجاست که چرا فقط اقای دایی دیده میشه وبقیه توی افسایدن
پاسخ
تقی
4 سال پیش

ببخشین آخه مرد کجا و گردنبد طلا کجا بالآخره مردی گفتن زنی گفتن طلا مال زنانه نه مردان
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

مردم نون ندارن اینا گردن بند ۸۰میلیونی میزنن چی بگم
پاسخ
عباس
4 سال پیش

بعضیها بامغز موچشان نظر میدهند کم حسادت کنید فقط خودتونو عذاب میدهید .مردتر ازعلی دایی خود علی دایی ایشان افتخار ایران زمینه وکل دنیا به دایی احترام قایلن فقط توی ایران خیلیها خاک بر سرن فقط پول دایی رامیگن دایی پولشو پیدا نکرده زحمت زیادی کشیده کوربودین دایی باسر و صورت خونین بهتوپ کوبیدنی تا ایرانو سربلند کنه .دایی زمان بازیش هم از هم تیمیهاش مظلومانه نارو میخورد .هیچکس ازدایی دفاع نمیکرد. مغز داشته بلد شده چطوری پولشو زیاد کنه.خدا بیشتر بده.انشالله .یشاسون علی دایییییییی
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

خدا به دختر گلش رحم کرده که ند دیدنش نامردهای بی‌شرف
پاسخ
محمد
4 سال پیش

خواست لگد بزنه خودش خورد زمین ای چه جور ورزشکاری بود
پاسخ
یک معلم بازنشسته
4 سال پیش

من خو دم بعنوان یک مادر همیشه وهمه وقت دعای خیر برای اقای دایی دارم.البته بدون اینکه نیازمند باشم .ویا فوتبالی اما سالها قبل .یک رفتار اخلاقی پسندیده را بدون اینکه شناختی دربین باشد از ایشان دیدم وانهایی که روی قیمت زنجیر ایشان نطر میدند گویا اطلاع ندارند که با قیمت امروز طلا یک زنجیر مردانهبا حداقل وزن همین حدود قیمت داره کاشکی ارزش این انسانها را بیشتر بدانیم وتنگ نطر نباشیم .گرچه این عمل بسیار زشت وحرام است امیدوارم رفع بلا از ایشان وخاانواهشان باشد وتوفیقی برایشان که گرهای از کسی گشوده
پاسخ
پریسا
4 سال پیش

آقای گل جهان یا هرکس دیگه ، نا امنی تو روز روشن واقعا ترسناکه . باید باید، باید ....چاره جویی، ریشه یابی و ..... شود برای امنیت ، آسایش و رفاه همه ی مردم شریف ایران عزیزم تامل باید کرد ⛔
پاسخ
علی شمس
4 سال پیش

به داد مردم برسید
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

دقیقاً
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

دقیقاً
پاسخ
ناصح
4 سال پیش

منظور‌ایشالا‌غیر‌علی‌دایی‌پیش‌میاد‌همینجوری‌پیگیری‌کنند
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
ویراستاری تخصصی مقاله