دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

گروسی از شروع مجدد گفت‌وگو‌های آژانس با ایران خبر داد 

سه شنبه، 05 مهر 1401
کد خبر: 224342
ساعد نیوز: مدیرکل آژانس انرژی اتمی از دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران و شروع مجدد گفت‌وگو‌ها بین این سازمان و کشورمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پیامی توییتری نوشت که با «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران در وین دیدار کرده است و در این دیدار درباره از سرگیری گفت وگو های آژانس اتمی با تهران درباره مسائل پادمانی درخصوص برخی تاسیسات هسته ای رایزنی کرده است.

مدیرکل آژانس اتمی در توییتر خود نوشت: «گفت وگو ها با ایران برای شفاف سازی درباره موضوعات برجسته پادمانی ازسر گرفته شد. من با محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان کنفرانس عمومی آژانس اتمی دیدار کردم.»

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش تر در سخنرانی افتتاحیه شصت و ششمین کنفرانس عمومی این نهاد مدعی شد: «راستی آزمایی و نظارت آژانس بر تعهدات هسته ای ایران در چارچوب برجام به طور جدی تحت تأثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای این تعهدات، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است.»

نشست سالانه آژانس بین المللی انرژی اتمی روز گذشته در وین آغاز شد. در این نشست که تا روز جمعه ادامه دارد، نمایندگان ۱۷۵ کشور عضو آژانس به صورت حضوری یا مجازی شرکت می کنند. از کشورمان، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در این نشست حضور دارد. او پیش از سفر خود به وین گفته بود در این کنفرانس به اتهامات «ناروا و پرتکرار» هسته ای علیه ایران اشاره خواهد کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت