دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

گریه های مادر سردار آزمون برای آیتک سلامت، رقیب تبریزی زهرا گونش/ خانواده آزمون واقعا یک خانواده تمام عیار هستند! 

دوشنبه، 22 مرداد 1403
ساعدنیوز: در سال 1401 خانواده آزمون مسئولیت تیم داری والیبال زنان را برعهده داشتند و آیتک سلامت ستاره تیم سریک بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از اعتماد، لیگ برتر والیبال زنان ایران که روز جمعه سال 1401 به پایان رسید یک سورپرایز ویژه داشت و آن‌هم تیم‌داری سردار آزمون بود. ستاره فوتبال ایران با تیم سریک گنبد که سال گذشته توانسته بود از لیگ دسته یک بالا بیاید در رقابت‌های لیگ برتر امسال شرکت کرد. اسم سردار باعث شد رسانه‌ها توجه ویژه‌‌تری به این رقابت‌ها داشته باشند.

سریک با مدیریت خانواده آزمون در نخستین دوره حضور خود در لیگ برتر تا فینال مسابقات بالا آمد اما درنهایت به پیکان باتجربه باخت. باختی که البته حاشیه هم کم نداشت و خلیل آزمون، پدر سردار در مصاحبه‌ای توفانی گفت عده‌ای نمی‌خواستند سریک قهرمان شود! جدا از این حواشی خود رقابت‌ها جذابیت فوق‌العاده‌ای داشت که نویدبخش روزهای خوبی برای والیبال زنان خواهد بود. ستاره‌های زیادی در این مسابقات درخشیدند که یکی از آنها آیتک سلامت ستاره تیم سریک بود. بازیکنی که توانست عنوان ارزشمندترین بازیکن یا همان MVP فصل را از آن خود کند. با این ملی‌پوش والیبال کشورمان در مورد فینال و تیم‌داری خانواده آزمون به گفت‌وگو نشستیم.

کار کردن با خانواده آزمون چطور بود؟ بالاخره به خاطر حضور سردار توجهات روی شما بیشتر بود.

خانواده آزمون واقعا یک خانواده تمام عیار هستند که ما را هم جزیی از خانواده می‌دانستند. آقای خلیل آزمون، طاهر آزمون، مادر آقا سردار با ما جوری برخورد می‌کردند که انگار ما واقعا دختر خودشان بودیم. یعنی هیچ کم نگذاشتند. چه مالی چه از لحاظ حمایتی. به مادر سردار می‌گوییم مریم خاله و ایشان در تمام مراحل بازی‌ها حضور داشتند و کنار ما بودند. حمایت کردند و با ما اشک ریختند و خندیدند. آقا خلیل و آقا طاهر همه جوره کنار ما بودند و حمایت کردند. هر کسی که از تیم ما آسیب دید پیگیرش بودند. نه فقط برای اینکه به بازی برسد. نه! هر کسی آسیب دید مورد رسیدگی حتی بعد از بهبودی قرار گرفت. من کم جایی دیدم چنین اتفاقی بیفتد. خیلی مهربان و دلسوز هستند.

خود سردار هم خیلی پیگیر بود.

خیلی خیلی. با اینکه ایشان از ما دور بودند همیشه پیگیری می‌کردند و به ما انرژی و انگیزه می‌دادند.


3 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 22 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت خنده‌ دار اوستا معمار در ساختن توالت در نمای بیرونی ساختمان و بین دو پنجره+عکس/ مغز و دستهای تو رو یکجا باید طلا بگیرن😂
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(عکس) استقبال گرم و صمیمی رهبر انقلاب از محمدجواد ظریف هنگام عیادت از ایشان در بیمارستان
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
نگاهی به عینک دودی فانتزی جعفر غفارنژاد غول بابلسری داخل ماشین لاکچری اش/ رقیب مازنی هادی چوپان حجیم تر از همیشه +عکس
مراحل سابمیت مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
(عکس) گفتگوی چهره به چهره رهبر انقلاب با کادر درمان و بیماران بعد از مرخص شدن از بیمارستان / تنت به ناز طبیبان نیاز مباد ...
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه