دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

گشت و گذار در رستوران سوپر وی آی پی علی دایی در کامرانیه شمالی: تهران زیر پاتونه وقتی شیشلیک آبدار می خورید +فیلم 

پنجشنبه، 11 مرداد 1403
ساعدنیوز: علی دایی یکی از موفق ترین تاجران فوتبالیست ایران است. در اینجا محیط داخلی یکی از رستوران های سلطان را در کامرانیه تماشا می کنید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، علی دایی در چهاردهمین روز از بهمن ماه 1348&در محله جیرال اردبیل به دنیا آمد او فرزند سوم خانواده می باشد که چهار برادر دیگر بنام‌های عبدالله، محمد، حسن و حسین نیز دارد. تنها خواهر علی دایی در 15 امین روز زندگی اش به دلیل بیماری درگذشت ، علی دایی از کودکی به نام شهریار شهرت داشته که در حال حاضر نیز شهریار فوتبال ایران لقب دارد، او که فوتبال خود را از استقلال اردبیل آغاز کرده پس از قبولی در دانشگاه به تهران آمد و در دانشگاه صنعتی شریف مشغول به تدریس شد و همزمان به تیم تاکسیرانی تهران پیوست و پس از چهار سال با تیم بانک تجارت در مسابقات لیگ تهران به میدان رفت و استعداد او در فوتبال کشف شد و به تیم ملی دعوت شد، علی دایی در نهایت سال 1387 در 39 سالگی برای همیشه بازی فوتبال را در سطح حرفه ای کنار گذاشت و به مربیگری روی آورد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 11 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خبر عضو دفتر رهبر معظم انقلاب از وضعیت هنیه در لحظه شهادت+عکس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
نگاهی به اولین واکنش‌ کاخ سفید و ارتش رژیم‌صهیونیستی به شهادت اسماعیل هنیه در تهران/ شهادت صمیمی‌ترین رفیق حاج قاسم سلیمانی در تهران
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
مسافرتهای لاکچری و خارج از کشور نرگس محمدی و علی اوجی؛ از تایلند و دوبی تا فرانسه و کانادا+عکس/ جایی مونده شما دو تا نرفته باشید؟
آبروریزی سجاد غریبی در سطح جهانی / فیلم تبانی هالک ایرانی با گوریل قزاقستان لو رفت!
ویدئو / آدرنالین خود را به اوج برسانید! آسانسور بایلونگ؛ بلندترین آسانسور فضای باز جهان که شما را به دل طبیعت بکر می‌برد