دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

گسترش همکاری جهاد دانشگاهی و وزارت نفت با امضای یک تفاهم‌نامه 

سه شنبه، 21 آذر 1396
کد خبر: 1072
ساعد نیوز: تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و وزارت نفت در حاشیه همایش ملی "مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت منطقه مرکزی و غرب کشور" در پتروشیمی شازند به امضا رسید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، دکتر سعید هاشمی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی در رابطه با همکاری جهاد دانشگاهی و وزارت نفت گفت: در راستای تعاملات علمی، آموزشی، پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی و وزارت نفت و با توجه به گستره جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی در سراسر کشور، این تفاهم‌نامه بین حوزه مشاور اجتماعی وزارت نفت و معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی منعقد شد.

وی استفاده از ظرفیت‌های متقابل در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه نفت و انرژی را از اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه عنوان کرد و افزود: بر این اساس یک همکاری نظام یافته جهت اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه نفت و انرژی با وزارت نفت خواهیم داشت.

هاشمی، مدل‌سازی، استانداردسازی، بومی سازی و اجرای دوره‌های آموزشی مورد نیاز و تولید منابع و محتوای آموزشی مورد نیاز و انتشار کتب و دستاوردهای آموزشی و پژوهشی را از جمله موارد آموزشی این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی با اشاره به محورهای پژوهشی این تفاهم‌نامه ادامه داد: انجام پژوهش‌های کاربردی، مطالعات و بررسی‌های مورد درخواست حوزه نفت و انرژی در حوزه مسئولیت اجتماعی و نظارت و مدیریت بر حوزه‌های پژوهشی با درخواست مدیران ذی‌ربط حوزه نفت و انرژی از جمله تفاهمات پژوهشی جهاد دانشگاهی با وزارت نفت است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور در پایان، انجام مطالعات پیوست فرهنگی، فرهنگ پژوهی در مناطق نفت‌خیز و همکاری در فعالیت‌های ویژه ارتقای کیفیت و سبک زندگی مناطق نفت‌خیز را از جمله موارد فرهنگی ذکر شده در این تفاهم نامه عنوان کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب