دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

قتل فجیع عروس جوان در خانه پدری اش ! / دستان داماد آغشته به خون نوعروس + عکس های قاتل و مقتول 

یکشنبه، 21 مرداد 1403
کد خبر: 402674
ساعد نیوز: مرد تگزاسی خشن در مشاجره و درگیری با همسرش او را با چاقو کشت و سرش را برید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، اواسط جولای سال گذشته میلادی، پلیس تگزاس در جریان یک جنایت در بلوار اوک هالو در نزدیکی شهر ماگنولیا در خارج از هیوستون قرار گرفت. فردی در تماس به پلیس به آنها گفت که از اتاقک حیاط پشتی خانه همسایه خون به راه افتاده است. پلیس بلافاصله خود را به محل جنایت رساند. وقتی پلیس وارد اتاقک حیاط پشتی خانه شد، آن چه می‌دید باور کردنی نبود. سر بریده یک زن که روی میز قرار داشت.


از بازرسی از آن خانه، جسد زن جوان روی زمین در نزدیکی یک نیمکت در حالی کشف شد که از ناحیه پشت توسط چاقو به قتل رسیده بود. پیکر بی سر زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت.تحقیقات اولیه پلیس حاکی از این بودکه جرد جیمز دیکوس، 23 ساله و آنگی دیاز 21، که به تازگی با هم ازدواج کرده‌ بودند، در خانه پدر و مادر آنگی زندگی می‌کردند و در این اتاقک ساکن بودند و در زمان جنایت آنها در خانه نبوده و به سفر رفته بودند. بدین ترتیب زندگی کوتاه نو عروس در خانه پدری‌اش به پایان رسید.

به گفته یکی از همسایگان و بنا بر تحقیقات پلیس، مشخص شد که آنگی بارها پلیس را در جریان خشونت خانگی قرار داده بود. یکی از همسایه‌ها به پلیس گفت که جرد مردی خشن بود و حتی بارها پدر و مادر همسرش را نیز تهدید کرده بود.

در ادامه دستگیری جرد در دستور کار پلیس قرار گرفت و تحقیقات برای پیدا کردن مخفیگاه وی آغاز شد.ماموران سرنخ‌هایی به ‌دست آوردند که نشان می‌داد قاتل در بیرون شهر مخفی شده است. به این ‌ترتیب، در ژانویه 2023 کارآگاهان راهی مخفیگاه او شدند و وی را دستگیر کردند. این مرد در بازجویی‌های پلیسی به قتل همسرش اعتراف کرد.

پلیس تگزاس دلیل این اقدام وحشتناک به طور علنی فاش نکرد. همچنین با وجود اعلام دادستان ناحیه کیفری والر، که مشکلاتی در سلامت روان قاتل مطرح است، اما یک روانپزشک، حال جرد را برای محاکمه خوب اعلام کرد.

بدین ترتیب، چهارشنبه گذشته جرد به اتهام قتل وحشیانه همسرش به 40 سال زندان محکوم شد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 22 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویدئو/ یادگیری زبان انگلیسی با انیمیشن «سیندرلا»/ با زیرنویس فارسی
خوش آمد گویی هادی چوپان به جعفر غفارنژاد بعد از کسب مجوز ورود به استیج مستر المپیا‎/ گرگ پارسی به استقبال غول بابلسری رفت +عکس
21 ایده توپ برای آنلاین شاپ با هزینه کم / بیکار نشین، کارتو راه بنداز
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
رونمایی از بازیگرانی که ترجیح دادند چهره‌شان بر روی کیک تولدشان چاپ شود؛ نسرین مقانلو، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی و...+عکس
پرسش عجیب المیرا شریفی‌مقدم از روانشناس در تلویزیون: مادر شوهرم کنار من و همسرم می‌خوابد، چه کار کنیم؟ +ویدیو