دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

قتل وحشتناک پدر 57 ساله توسط دخترش / فاجعه جبران ناپذیر در پی بحث خانوادگی 

یکشنبه، 22 مهر 1403
کد خبر: 412671
ساعدنیوز: دختر جوان در اعترافات خود عنوان کرد که قصد کشتن پدرش را نداشته، اما در یک لحظه تحت تاثیر عصبانیت، دست به این اقدام زده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از رکنا؛ سرهنگ "حکمت اله شجاعی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان کرج تیمی از ماموران پلیس آگاهی استان به محل وقوع جرم اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی ماموران مشخص شد مقتول که مردی 57 ساله است با ضربه چاقو به قفسه سینه از سوی به دخترش به قتل رسیده است و با توجه به حساسیت موضوع، تلاش جهت شناسایی قاتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ شجاعی بیان داشت: پس از انجام اقدامات خاص پلیسی و تحقیقات صورت گرفته همسر مقتول گفت: همسرم همیشه با من و دخترم جر و بحث می کرد و در یکی از همین جر و بحث ها وقتی به سمت دخترم که در داخل آشپزخانه بود رفت او با عصبانیت ضربه ای را با چاقو به همسرم زد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان این که قاتل پس از قتل از محل متواری شده گفت:با انجام تحقیقات پلیسی و اخذ دستور قضایی قاتل دستگیر و در اعترافات خود گفت:اصلا قصد کشتن پدرم را نداشتم اما از روی عصبانیت ضربه ای با چاقو به او زدم و الان به شدت پشیمانم.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه مهارت کنترل خشم و داشتن سعه صدر در بسیاری موارد منجر به پیشگیری از بروز حوادث تلخ می شود ، گفت: قاتل با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 22 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
مراحل سابمیت مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(ویدئو) حماسه‌آفرینی دختر دانش‌آموز پژمان بازغی/ شوق‌و‌ذوق مادرانه مستانه مهاجر در لحظه اهدای جایزه بهترین بازیگر نوجوان سینمای ایران به نفسش + عکس
داغ داغ از لاس وگاس آمریکا: گرگ پارسی فیگورهای آخر را در استیج مستر المپیا 2024 به نمایش گذاشت +تصاویر
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
صحبت های خنده دار حاج آقا قرائتی : یه روحانی میگفت تو ماشین نشسته بودم یه خانم سوپر دولوکس کنار ما نشست، صندلیا پُر بود و همه داشتن می خندیدن!!!
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(ویدئو) سوسن پرور: دوران دبیرستان آرایش می‌کردم ولی به‌نظرم احمقانه بود/ من خیلی درد کشیدم تا به اینجا رسیدم/ فریدون جیرانی: چقدر اون آدم بی‌ادب و‌بی‌تربیت بوده!
نگاهی به خانه ابدی گُلباران شده داریوش مهرجویی و همسرش ، هنرمندان پَر پَر شده / روحشان شاد و یادشان گرامی