قتل شوهری که با زن داداش زنش رابطه جنسی داشت

  یکشنبه، 17 اردیبهشت 1402 ID  کد خبر 339231
قتل شوهری که با زن داداش زنش رابطه جنسی داشت
ساعد نیوز: مردی جوان که شوهرخواهرش را به ضرب گلوله کشته بود در حضور مقام قضایی صحنه جرم را بازسازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از شهرآرا، سمیرا از مدتی قبل متوجه حرکات مشکوک حمید (شوهرش) شده بود. آن‌ها هر وقت دور هم جمع می‌شدند، او متوجه نگاه‌های شهوت‌آلودی می‌شد که بین شوهرش و مریم (همسر برادرش) در رفت‌وآمد بود. ابتدا این را پای حساسیت‌های زنانه گذاشت، اما هرچه جلوتر رفتند، این حرکات مشکوک‌تر شد تا جایی که سمیرا سعی کرد بفهمد اشتباه کرده است یا واقعا شوهرش با مریم ارتباط دارد؛ غافل از اینکه انتهای این ماجرا به جنایت کشیده می‌شود و زندگی خودش و جمال (برادرش) نیز از هم می‌پاشد.

پدرم قاتل است!

ماجرای این پرونده از آنجا آغاز می‌شود که دوم اردیبهشت‌ماه، افسران پاسگاه انتظامی هلالی مشهد در تماس با بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد، اعلام کردند مردی جوان با یک جسد به پاسگاه آمده و مدعی است که پدرش این جوان را کشته است. با دستور قاضی صادق صفری، فردی که جنازه را با خود آورده بود، دستگیر و تحقیقات برای رمزگشایی این پرونده آغاز شد.

با حضور تیم جنایی دادسرای ناحیه 2 مشهد در پاسگاه هلالی مشخص می‌شود که جسد متوفی به‌هویت «حمید» داخل صندوق عقب خودرو پژو 206 سفید رنگی که متعلق به اوست، قرار داده شده است و فردی که جسد را با خود آورده، برادر همسرش به‌نام «جمال» است.
جمال همین که برابر مقام قضایی قرار می‌گیرد، شروع به تعریف داستانی می‌کند که نشان‌دهنده یک اختلاف خانوادگی با درون‌مایه خیانت است.

او مدعی است پدرش بعد از اینکه متوجه می‌شود دامادشان با عروسشان در ارتباط است، از آنجا که بسیار ناموس‌پرست بوده، حمید را با ترفندی به نقطه‌ای خلوت از شهر می‌کشاند و او را به ضرب گلوله به قتل می‌رساند. با اظهارات جمال درباره قتل شوهرخواهرش، بلافاصله دستور بازداشت پدر او صادر می‌شود و پدر خانواده دستگیر و به پاسگاه هلالی منتقل می‌شود.

اعتراف زودهنگام

پس از حضور پیرمرد در پاسگاه و اطلاعش از موضوع، او که بهت‌زده است، مدعی می‌شود که روحش هم از این ماجرا و حتی مرگ دامادش خبر ندارد. او پس از شنیدن داستانی که جمال برای مجریان قانون تعریف کرده است، می‌گوید که هیچ خطایی از او سر نزده و بی‌گناه است. چند سؤال انحرافی از پیرمرد، اما کافی بود تا مقام قضایی را به این نتیجه برساند که او واقعا در این پرونده نقشی ندارد و داستان‌سرایی پسرش غیرواقعی بوده است. سرنخی که خیلی زود بی‌گناهی پیرمرد را ثابت کرد.

بر اساس شواهد موجود، نتیجه تحقیقات پلیسی به‌سمت جمال برگشت. اتفاقی که خیلی زود او را برای دومین مرتبه پای میز بازجویی نشاند. جمال برابر سؤالات زیادی قرار گرفته بود و دیگر نمی‌توانست طفره برود. زمانی نگذشت که او به حرف آمد و راز هولناک مرگ شوهرخواهرش را فاش کرد. قتلی که دستان جمال را به خون مقتول آلوده بود.

یک ظن زنانه

جمال که حالا متهم ردیف اول این پرونده است در بازجویی‌ها می‌گوید که مقتول با همسرش ارتباط داشته است. موضوعی که موجب شکل‌گیری انگیزه قتل حمید به‌دست او می‌شود. براساس اعترافات متهم، سمیرا (خواهرش) اولین فردی بوده که متوجه این خیانت شده است.

او پس از بررسی گوشی تلفن همراه همسرش (حمید) مطمئن می‌شود که او (متوفی) با همسر برادرش (مریم) در ارتباط بوده است.

سمیرا برای مستندسازی، یک نرم‌افزار روی گوشی شوهرش نصب می‌کند و با گوش‌کردن به صدا‌های ضبط‌شده متوجه می‌شود که بی‌مورد به شوهرش مظنون نشده است و او با همسر برادرش ارتباط دارد. صدای مکالمه آن‌ها نیز گواهی بر این ماجراست.

همچنین، او برای محکم‌کاری روزی که همسر برادرش خانه آن‌ها بوده است، طوری وانمود می‌کند که باید به‌سراغ عابربانک برود و آن‌ها را در خانه تنها می‌گذارد. سمیرا دراین‌میان با نقشه ازپیش‌تعیین‌شده، گوشی‌اش را در حالت فیلم برداری داخل دکور خانه به‌طوری‌که جلب توجه نکند، قرار می‌دهد و تصویر آن زمان در قاب فیلم‌برداری گوشی ثبت می‌شود.
بعد از برگشت به خانه و مشاهده فیلم، دیگر برایش قطعی می‌شود که حمید و مریم با همدیگر ارتباط دارند (همه این مستندات در پرونده جنایی تشکیل‌شده ثبت شده است).

اول فیلم را نشان دادم، بعد کشتمش

متهم در مراحل مختلف بازپرسی نحوه قتل را بار‌ها توضیح می‌دهد و اعلام می‌کند‌: پس از اینکه سمیرا فیلم خیانت همسرم را نشانم داد، خون جلو چشمم را گرفته بود. نقشه قتل حمید را طراحی کردم و برای انجام آن یک اسلحه کلت خریدم.

او در ادامه اجرای نقشه‌اش، حمید را به دهانه چشمه زو می‌برد که خلوت است و همان‌جا فیلم را نشانش می‌دهد. حمید، اما زیر بار خیانتش نمی‌رود و مدعی می‌شود که جمال اشتباه می‌کند. اما جمال از قبل نقشه قتل را کشیده بود و با یک شلیک به سر دامادشان او را به قتل می‌رساند. معاینه جسد در پزشکی قانونی نیز نشان می‌دهد که تیر بخشی از گوش مقتول را بریده و به جمجمه‌اش شلیک شده است.

بازسازی صحنه جرم

در ادامه پیگیری‌های این پرونده و برملاشدن راز قتل مرد جوان در چشمه زو، با دستور قاضی صفری، متهم اصلی پرونده به محل جنایت منتقل شد و مقابل دوربین دستگاه قضایی قرار گرفت و همه آنچه را در صحنه جنایت رخ داده بود، بازگو کرد تا هیچ ابهامی در پرونده باقی نماند. البته براساس نتایج تحقیقات، فردی به‌نام قاسم نیز متهم را همراهی می‌کرده است که در صحنه بازسازی جرم نیز حضور داشت. او، اما تاکنون معاونت در جرم را نپذیرفته و مدعی است که کاری نکرده است. بااین‌حال، تحقیقات از این شخص تا رسیدن به نتیجه و صدور کیفرخواست ادامه دارد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (261 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (230 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (197 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (148 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (73 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (65 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (64 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (63 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (59 نظر) (فیلم) دفاع جانانه پزشکیان از داماد حسن روحانی / به هر کشوری برود با کله قبولش می‌کنند! (54 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (46 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (46 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (44 نظر) رونمایی از وحید بادپی کوه عضله رقیب جدی هادی چوپان در مسابقات مسابقات مستر المپیا +فیلم (35 نظر) جواب مثبت سیدمحمد خاتمی به دعوت هانیه توسلی، نوید محمدزاده و هومن سیدی برای حضور در نمایش تئاتر آنها/ چه مهمان نوازی گرمی+عکس (30 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
یکی از شاهکار های دانش آموز دوازدهمی در امتحانات نهایی!/ نمراتی که حتی بالای 7 هم نمیشوند!
(عکس) ست کت‌و‌شلوار با طرح شلوغ ولی خوشرنگ سپیده بزمی‌پور، همسر باکلاس شاهرخ استخری، در یک مکان خاص با دکوراسیون شاهانه
(عکس) تزئین میز عزای سعید راد با شمع، گل‌های سفید و حلوای رول‌شده در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه
خداحافظی غم‌انگیز نوه‌ی فوتبالیست سعید راد، آدام همتی، با پدربزرگ هنرمندش با یک عکس بسیار زیبا
(عکس) کد مورس همستر 2 مرداد+ آموزش دریافت یک میلیون سکه رایگان در برنامه فقط تا ساعت 22 سه شنبه 2 مرداد
(تصاویر) حضور بازیگران و چهره‌های شاخص سینما و موسیقی در مراسم عروسی خواهر پزشک پوریا پورسرخ/ ولی عروس‌خانم خوش‌خنده اصلا و ابدا شبیه برادر هنرمندش نیست که نیست
یاسر جبرائیلی در گفتگو با تابناک: درباره فیلترینگ نظری ندارم!
(تصاویر)رمانتیک ترین حیوانات دنیا در جنگ عشق و عاشقی نظیر ندارند!/ با این 10 حیوان عاشق پیشه آشنا شوید
افشای کامل نام متهمان اصلی فساد در فوتبال خبرساز شد/ نام یک مجری معروف تلویزیونی در لیست همه را حیرت زده کرد
(تصاویر) 10 پدیده‌ی شگفت‌انگیز جهان که مشابهش در ایران وجود دارد/ منحصربفردترین جاذبه‌های کشورهای مختلف دنیا در یکجا
(عکس)نوه ی بامزه و باحجاب مقام معظم رهبری در آغوش پدرش در یک مکان عمومی!/ ماشالله به وقار و زیبایی که از اجدادش به ارث برده
گلایه از دختر شهید رئیسی؛ دختر سردار سلیمانی را الگو قرار دهید/با کدام دلیل مردم را شماتت می کنید؟/چرا یک جمله تبریک به پزشکیان نگفتید؟
سمیعی لاپورتا به دنبال کهکشانی کردن استقلال / شاگرد مورینیو در چلسی به جمع اسکواد نکونام اضافه می شود؟
در ایران طلاق با چالش‌های اضافی همراه است
فروش فیلم مبتذل کودکان در تلگرام با شماره کارت بانکی!
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ...