دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

قیمت میلگرد و لوله آلومینیوم 

شنبه، 09 تیر 1403
بسیاری از صنعت گران برای تهیه متریال شرکت تولید یخود با توجه به نیاز به آلومینیوم نیاز دارند از این رو انتخاب یک تامین کننده با تجربه که نیاز شما را شناسایی کند در بازار آلومینیوم می تواند روند خرید و استعلام شما را آسان کند از این رو این مقاله را تا انتها مطالعه کنید

میله های آلومینیومی توپری که در شکل های گرد، مسطح، شش گوش و مربع هستند اینها اشکالی هستند که دنیای میله های آلومینیومی را تشکیل می دهند. طیف گسترده ای از میلگرد آلومینیوم با درجات مختلف ضخامت، عرض و قطر موجود برای مطابقت با مشخصات شما سفارش سازی می شود.

میلگرد ولوله آلومینیوم اجزایی هستند که الزامات مورد نیاز برای استفاده در پروژه های مختلف ساختمانی را برآورده می کنند. تامین کنندگان همچون جهان آلومینیوم به قیمت لوله آلومینیومی و میلگرد آلومینیوم توجه دارند تا مصرف کنندگان بتوانند با قیمت مناسبی تهیه نمایند.

استفاده از آلومینیوم در شکل های مختلف به دلیل ویژگی های انعطاف پذیر و چکش خوار برتر فلز امکان پذیر است. میلگرد و لوله آلومینیوم اشکال متنوع مانند دایره و مربع گرفته تا چند ضلعی دیده می شود ، اکثر تامین کنندگان می توانند اندازه میلگرد آلومینیومی و لوله آلومینیومی را در طیف متنوعی تهیه کنند.

میلگرد آلومینیومی چیست؟

میلگرد آلومینیوم میله ای فلزی است که معمولاً گرد است و بیشتر در تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نسبت استحکام به وزن بسیار خوبی دارد زیرا سبک وزن است اما همچنان بسیار قوی است که آن را برای کاربردهایی مانند هوافضا، واگن های راه آهن، قطعات خودرو، قطعات ماشین آلات و موارد دیگر ایده آل می کند. محبوب ترین سری میلگرد آلومینیومی عبارتند از: آلیاژ آلومینیوم دریایی 6061T6 (که نسبت استحکام به وزن بالایی را ارائه می دهد) و آلیاژ آلومینیوم درجه معماری 6063T6 (که مقاومت بالایی در برابر خوردگی ارائه می دهد). ظاهر براق و ماشین کاری آسان آن را برای بسیاری از کاربردهای تزئینی مناسب می کند.

لوله آلومینیومی چیست

لوله آلومینیومی نوعی لوله فلزی است که از آلومینیوم ساخته شده است. استفاده از این لوله ها در بسیاری از صنایع دیده می شود. اگرچه هزینه کمتری نسبت به مس دارد، اما در لوله کشی استفاده نمی شود زیرا لوله می تواند به راحتی با آب خورده شود. آلومینیوم با آب واکنش می دهد و اکسیدهایی ایجاد می کند و آنها را در آب رسوب می دهد.

لوله آلومینیومی به رنگ سفید نقره ای، نرم و انعطاف پذیر هستند. انعطاف پذیری استثنایی آنها به آنها اجازه می دهد تا تقریباً به هر شکل یا اندازه ای خم شوند.هنگامی که آلومینیوم در معرض محیط های خوردگی قرار می گیرد، یک پوشش غیرفعال بر روی سطح خود ایجاد می کند که به آن کمک می کند از خوردگی بیشتر در ساختار داخلی خود جلوگیری کند. آلومینیوم عمدتاً توسط عناصری مانند مس، منگنز، روی، منیزیم و سیلیکون به آلیاژ تبدیل می شود.

انواع شکل لوله آلومینیوم

لوله آلومینیومی بدون درز مستقیماً از منابع آلومینیومی جامد گرفته می شود که هیچ رد یا علامت جوشی باقی نمی گذارد. لوله کشی در اندازه ها و اشکال مختلف ساخته می شود. از آنجایی که آلومینیوم مانند سایر آلیاژهای فلزی قوی نیست، باید برای بهبود استحکام بهینه شود.

لوله های مربعی آلومینیومی را می توان در کاربردهای کمی قوی تر و برای مقاومت در برابر فرو ریختن استفاده کرد. به جای لوله‌کشی گرد که در خم‌ها ضعیف‌تر است، لوله‌کشی مربعی در گوشه‌ها به دلیل هندسه‌اش قوی‌تر است.

لوله های آلومینیومی آنودایز شده با الکتریسیته تصفیه می شوند تا اکسیدهایی برای تکمیل با لایه های محافظ یا تزئینی ایجاد کنند.

کاربرد لوله آلومینیوم

لوله بخش آلومینیومی را می توان در کاربردهای بزرگتری مانند بدنه هواپیما و خطوط لوله سوخت مورد استفاده قرار داد. از آنجایی که آلومینیوم سبک وزن است، می توان از آن در سیستم هایی استفاده کرد که نیاز به گزینه سبک وزن دارند. بنابراین، لوله های بدون درز آلومینیومی را می توان در برنامه هایی که سبک وزن هستند و به دقت بالایی نیاز دارند، استفاده کرد.

لوله های آلومینیومی برای تیرهای چادر، میزهای فضای باز، قاب صندلی کمپ، چارچوب تخت، چارچوب صندلی چرخدار، برانکاردهای تاشو، عصا، سیستم های هیدرولیک، خطوط سوخت، میزهای آستر و تجهیزات الکتریکی استفاده می شود. لوله آلومینیومی رسانایی حرارتی بالایی دارند که آنها را برای قطعات یخچال، تهویه مطبوع و موتور ایده آل می کند.

لوله آلومینیومی برای انتقال طیف گسترده ای از مایعات و گازها استفاده می شود. اتصالات لوله آلومینیومی برای سیستم های هیدرولیک، خطوط سوخت و مخازن سوخت استفاده می شود.

ویژگی میلگرد آلومینومی

  1. استحکام قدرت میزان استقامت میله آلومینیومی و استحکام کششی

  2. ماشین کاری به راحتی می توانید میلگر آلومینیوم را در اندازه های دلخواه برش دهید

  3. مقاومت در برابر خوردگی بر اساس محیطی که برنامه نهایی شما در آن استفاده خواهد شد، این می تواند یکی از مهم ترین موضوعات باشد. به عنوان مثال، میله های آلومینیومی که در معرض رطوبت بالایی هستند باید مقاومت بالایی در برابر خوردگی از خود نشان دهند.

مزایای میلگرد آلومینیومی

میله های گرد آلومینیومی دارای مزایای بسیاری هستند که آنها را به انتخابی عالی برای بسیاری از کاربردها تبدیل می کند. آلومینیوم سبک وزن و در عین حال قوی است و برای قطعات هوافضا و خودرو عالی است. این مقاومت در برابر خوردگی عالی را نشان می دهد و امکان استفاده از آن را در پردازش شیمیایی یا سایر محیط های بسیار خورنده فراهم می کند. رسانایی حرارتی بالای آلومینیوم آن را برای مبدل های حرارتی و بخاری های تابشی ایده آل می کند. هدایت الکتریکی آن با مس قابل مقایسه است و برای خطوط انتقال و سیستم های زمین مناسب است. علاوه بر این، ماشینکاری میله های آلومینیومی گرد به شکل سفارشی در مقایسه با فولاد یا تیتانیوم آسان و مقرون به صرفه است. همه این عوامل باعث می‌شود که میلگرد آلومینیومی یک انتخاب عالی در صنایع مختلف باشد!

کاربردهای میلگرد آلومینیومی

صنایع مختلف، از جمله هوافضا، ساخت و ساز و حمل و نقل، به طور گسترده ای از میله های گرد آلومینیومی استفاده می کنند. این میله‌ها در اتصالات ، شفت‌ها و بست‌ها، پیستون‌ها و سیلندرها و همچنین اجزای ساختاری کاربرد دارند. چکش خواری، شکل پذیری بالای آنها باعث شده تا در کاربردهای مختلف همه کاره باشند.

چگونه میلگرد آلومینیومی مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب میله گرد آلومینیومی مناسب می تواند برای پروژه شما مهم باشد. هنگام انتخاب میلگرد ، همیشه باید عواملی مانند استحکام، مقاومت در برابر خوردگی، توانایی تحمل دما و قابلیت استفاده کلی را در نظر بگیرید. علاوه بر این، باید به عواملی مانند ضخامت پروفیل، در اندازه و دقت شکل، و دقت پرداخت از نظر مشخصات ابعادی و کیفیت پرداخت سطح توجه کنید. قبل از انتخاب میله گرد آلومینیومی که نیازهای شما را برآورده می کند، همه این جنبه ها باید به دقت در نظر گرفته شوند.

میلگرد آلومینیوم 6061

میله آلومینیومی درجه 6061 رایج ترین و در میان همه کاره ترین آلیاژ آلومینیوم است. میله آلومینیومی درجه 6061 که به دلیل استحکام، کارایی، مقاومت در برابر خوردگی و سهولت اتصال شناخته شده است، در طیف گسترده ای از صنایع و کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد. ماشینکاری آن به اندازه سری 2000 قوی نیست.

میلگرد آلومینیوم 7075

میله گرد آلومینیوم 7075 یکی از قوی ترین آلیاژهای آلومینیوم است. میله گرد آلومینیوم 7075 یک آلیاژ آلومینیوم-روی با 1 تا 8 درصد روی علاوه بر مقادیر کمی منیزیم و مقادیر کمی مس و کروم است. آلیاژ میله گرد 7075 در اثر بارندگی سخت شده و تا سطوح مقاومت بسیار بالا می رسد. آلیاژ 7075 در سازه های بدنه هواپیما و سایر اجزای بسیار تحت فشار استفاده می شود.

نتیجه گیری

در نتیجه، میله یا لوله آلومینیومی مزایای مختلفی را ارائه می دهند که آنها را برای کاربردهای مختلف مناسب می کند. برای اطمینان از مناسب بودن و عملکرد بهینه محصول، درک نوع آلیاژ آلومینیوم و کاربرد پروژه شما مهم است. هنگام انتخاب میلگرد آلومینیومی، کاربرد مورد نظر و ویژگی های مواد مانند هدایت حرارتی، نسبت استحکام به وزن و مقاومت در برابر خوردگی را در نظر بگیرید تا تصمیمی آگاهانه بگیرید. به طور کلی، میله های گرد آلومینیومی راه حلی مقرون به صرفه برای بسیاری از صنایعی است که به قطعات سبک وزن و بادوام نیاز دارند.

ما در این مقاله به توضیح میلگرد و لوله آلومینیوم پرداختیم که چه ویژگی هایی دارد و چطور تعیین قیمت می شود و چه کاربردهایی در صنایع مختلف را دارد از این رو جهت خرید لوله آلومینیوم و میلگرد آلومینیوم چه به صورت عمده و جزئی خوب است که از تامین کنندگان معتبر در بازار آلومینیوم خریداری نمایید شما می توانید از جهان آلومینیوم میلگرد و لوله آلومینیوم به قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی خریداری نمایید برای اطلاعات بیشتر با این شماره ها تماس بگیرید 02133948542- 02166391201 یا به آدرس وب سایت مراجعه نمایید jahanalum.com


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی متن
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند