دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

قیمت نجومی عکس عضو “بی تی اس” باعث عصبانیت طرفداران شد!+عکس 

چهارشنبه، 25 مرداد 1402
کد خبر: 352828
ساعد نیوز: عکس‌های کمیاب جونگکوک کوچکترین عضو گروه بی تی اس از اجرای اخیرش با قیمتی نجومی و غیرقابل باور به فروش می‌رسند!

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از وقت صبح، خرید و فروش عکس‌ کمیاب و ویژه جونگکوک با قیمت‌هایی نجومی در فضای مجازی باعث عصبانیت آرمی‌ها شده است!

پس از اجرای اخیر جونگکوک در برنامه کره‌ای اینکایگو عکسی ویژه از او به طرفداران هدیه داده شد.

حالا این عکس ویژه و کمیاب با قیمتی غیرقابل باور در فضای مجازی به فروش می‌رسد.

جونگکوک از بی تی اس بار دیگر محبوبیت و نفو خود را به نمایش گذاشته است! فوتوکارت‌ها یکی از بزرگترین بخش‌های کی پاپ هستند.

بسیاری از این عکس‌ها به ارزش هزاران دلار خرید و فروش می‌شوند. با این حال این تنها برای فوتوکارت‌های کمیاب و ویژه صادق است.

با وجود محبوبیت گروه بی تی اس و جونگکوک جای تعجب نیست که گران‌ترین فتوکارت‌های به فروش رسیده در فضای مجازی متعلق به این آقای آیدل جوان هستند.

در 30 جولای، جونگ کوک برای اولین بار آهنگ مستقل خود به نام «سون» را در اینکیگایو اجرا کرد.

مانند تمام برنامه‌های موسیقی، آرمی‌ها توانستند در این برنامه شرکت کنند. جونگکوک از این طرفداران خوش شانس با چند هدیه ویژه استقبال کرد.

قیمت هدایای ویژه جونگکوک برای آرمی‌ها جنجالی شد!

در کنار دیگر هدایای بامزه و شیرین جونگکوک فوتوکارتی ویژه و جدید از خود را به این طرفداران هدیه داد. این فوتوکارت‌ها پیامی دست نوشته از جونگکوک را بر روی خود دارند.

با توجه به نادر بودن این فوتوکارت تعجب آور نبود که طرفداران به سرعت فروش آنلاین آن‌ها را مشاهده کردند. به طور خاص، یک کاربر این عکس را کمی کمتر از 1700 دلار آمریکا برای فروش گذاشته بود.

باور این قیمت برای طرفداران در فضای مجازی غیرممکن بود!

با این حال این بیشترین قیمتی نبود که برای فروش این عکس در نظر گرفته شده بود. در کمتر از یک روز آرمی‌ها شاهد فروش این عکس به قیمت 5 هزار دلار در بعضی از شبکه‌های مجازی بودند!

در حالی که فروش فوتوکارت‌ها با مبالغ هنگفت غیرمعمول نیست، قیمت بسیار زیاد این عکس‌ها محبوبیت جونگکوک را نشان می‌دهد. با این حال، برخی از طرفداران خشم خود را از به فروش رسیدن این عکس به اشتراک گذاشته‌اند.

در حالی که فروش فوتوکارت‌ها با مبالغ هنگفت غیرمعمول نیست، قیمت بسیار زیاد این عکس‌ها محبوبیت جونگکوک را نشان می‌دهد. با این حال، برخی از طرفداران خشم خود را از به فروش رسیدن این عکس به اشتراک گذاشته‌اند.

آن‌ها معتقدند این عکس به عنوان هدایایی ویژه از طرف جونگکوک برای طرفداران حاضر در این اجرا تهیه شده بود و فروش آن‌ها کار درستی نیست!


پسندیدم 3 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
یکی
11 ماه پیش

تو هیچ کشوری انقدر این گروه مسخره رو بالا پایین نمیکنن که شماها میکنید
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی