قیمت تور 7 روزه نوروزی تایلند چقدر در می آید؟

  شنبه، 26 اسفند 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
قیمت تور 7 روزه نوروزی تایلند چقدر در می آید؟
اصلی‌ترین دلیل قیمت پایین تور تایلند پروازهای ارزان ایرانی آن است.

در هر حالتی، قیمت تور تایلند نسبت به بسیاری از مقاصد خارجی ارزان‌تر است. این موضوع فقط به قیمت تور یعنی پرواز و هتل خلاصه نمی‌شود، بلکه در موارد دیگر هم هزینه‌ی سفر به این شهر پایین است. هر چند که هنوز هم اصلی‌ترین دلیل قیمت پایین تور تایلند پروازهای ارزان ایرانی آن است.

انتخاب نوع پرواز و ایرلاین؛ تعیین کننده در قیمت

سفر با هزینه های پرواز آغاز می شود که جزء مهمی از هزینه کلی است. پرواز از ایران به تایلند معمولاً شامل رزرو پرواز از فرودگاه های اصلی مانند فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به فرودگاه سوارنابومی بانکوک است. مسافران گزینه های مختلفی از اکونومی تا کلاس تجاری دارند که هر کدام سطوح متفاوتی از راحتی و امکانات را ارائه می دهند. با این حال، بلیط های کلاس اکونومی مقرون به صرفه ترین انتخاب هستند و خدمات ضروری را بدون کاهش کیفیت ارائه می دهند. علاوه بر این، رزرو بلیط پرواز از چند روز قبل در اغلب اوقات می‌تواند منجر به کاهش کرایه‌ها شود و کارایی هزینه را برای مسافران بهینه کند.

هزینه های اسکان شما به شهر اقامت‌تان بستگی دارد

پس از ورود به تایلند، اقامت به یک نکته اساسی برای مسافرانی که به دنبال آسایش و راحتی هستند تبدیل می شود. گزینه‌ها از هتل‌های مجلل گرفته تا هاستل‌های مقرون‌به‌صرفه، پذیرایی با اولویت‌ها و بودجه‌های مختلف را شامل می‌شود. مقاصد پرطرفدار مانند بانکوک و پوکت دارای گزینه‌های اقامتی فراوانی هستند که این اطمینان را می‌دهد که مسافران می‌توانند مکان‌هایی متناسب با نیاز خود پیدا کنند. در حالی که استراحتگاه های لوکس امکانات رفاهی و راحتی بی نظیری را ارائه می دهند، اقامتگاه های ارزان قیمت جایگزین های مقرون به صرفه ای را بدون به خطر انداختن کیفیت یا دسترسی ارائه می دهند. برای مسافران توصیه می‌شود که با در نظر گرفتن عواملی مانند موقعیت مکانی، امکانات رفاهی و نظرات مهمانان، گزینه‌های اقامتی مختلف را بررسی و مقایسه کنند تا اقامت خود را در چارچوب محدودیت‌های بودجه‌شان بهینه کنند.

وسایل حمل و نقل بومی را برای رفت و آمد انتخاب کنید

جابجایی در شهرهای شلوغ و مناظر دیدنی تایلند به ترتیبات حمل و نقل کارآمد نیاز دارد. مسافران می‌توانند گزینه‌های بی‌شماری از جمله تاکسی، توک‌توک، اتوبوس‌های عمومی و قطار را کشف کنند که هر کدام تجربه‌های منحصربه‌فردی و مقرون به صرفه بودن را ارائه می‌کنند. در صورت رزرو تور پوکت استفاده از " Songthaews" و در بانکوک بهره‌گیری از"BTS Skytrain" می‌تواند راهی مقرون‌به‌صرفه برای عبور از مناطق شهری باشد. در حالی که اجاره اسکوتر یا دوچرخه، هزینه‌ی کم‌تری برای مسافران دارد.

قیمت تور 7 روزه نوروزی تایلند چقدر در می آید؟

مخارج غذا و ناهارخوری در تور تایلند

چشیدن از غذاهای لذیذ تایلند بخشی جدایی‌ناپذیر از تجربه سفر است و مجموعه‌ای از لذت‌های آشپزی در انتظار مسافران است. تایلند از غرفه‌های غذای خیابانی خوش طعم گرفته تا رستوران‌های مجلل، ماجراجویی‌های خوراکی را متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای ارائه می‌کند. مسافران می‌توانند از غذاهای نمادینی مانند پد تای، تام یام گونگ و سبز کاری لذت ببرند و طعم‌های غنی و ادویه‌های معطری که غذاهای تایلندی را تعریف می‌کنند، بچشند. در حالی که غذا خوردن در غذاخوری‌های لوکس ممکن است هزینه‌های بیشتری را به همراه داشته باشد. انتخاب اقامتگاه‌های خود پذیرایی به مسافران این امکان را می‌دهد که وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌های ساده را تهیه کنند و هزینه‌های غذا را در طول اقامت خود به حداقل برسانند.

در نظر داشته باشید که در صورت رزرو تور پوکت، بانکوک و پاتایا امکان صرف همه نوع غذایی را در این کشور نخواهید داشت؛ زیرا همه‌ی غذاهای این کشور به ذائقه‌ی ما ایرانی‌ها سازگار نیست!

گشت و گذار و فعالیت در تور تایلند چقدر هزینه دارد؟

: غوطه ور شدن در میراث فرهنگی و زیبایی های طبیعی تایلند مستلزم کاوش در مجموعه ای از جاذبه ها و فعالیت ها است. از مکان‌های دیدنی نمادین مانند کاخ بزرگ و وات آرون گرفته تا جزایر ایده‌آل مانند فی فی و کوه سامویی، هیچ تجربه‌ای برای جذب مسافران وجود ندارد. هزینه‌های ورودی به مکان‌های تاریخی، پارک‌های ملی و فعالیت‌های تفریحی ممکن است بخشی از بودجه سفر را تشکیل دهند که نیازمند برنامه‌ریزی محتاطانه برای اولویت‌بندی جاذبه‌های دیدنی است. علاوه بر این، درگیر شدن در فعالیت‌های رایگان یا کم‌هزینه مانند ساحل‌گردی، پیاده‌روی و بازدید از بازارهای محلی، تجربیات غنی‌تری را بدون هزینه‌های مالی قابل توجه ارائه می‌دهد. با متعادل کردن جاذبه‌های پولی و جایگزین‌های مقرون به صرفه، مسافران می‌توانند کاوش خود را در مناظر متنوع و گنجینه‌های فرهنگی تایلند به حداکثر برسانند.

هزینه های متفرقه؛ از هزینه بیمه تا سوغاتی

مسافران باید علاوه بر اجزای ضروری سفر، بخشی از بودجه خود را به هزینه های متفرقه و هزینه های پیش بینی نشده اختصاص دهند. این ممکن است شامل بیمه مسافرتی، هزینه ویزا، سوغاتی و موارد جانبی مانند لوازم آرایش و انعام باشد. در حالی که این هزینه ها ممکن است بسته به ترجیحات و شرایط فردی متفاوت باشد، بودجه بندی برای موارد احتمالی آمادگی مالی و آرامش خاطر را در طول سفر تضمین می کند.

البته با روش‌هایی می‌توانید هزینه‌های ویزا و بیمه مسافرتی را کم کنید.

رزرو تورهای ارزان و لحظه آخری تایلند در لحظه اخر

چگونه هزینه‌های سفر را کاهش دهیم؟

در صورت رزرو تور پاتایا، پوکت و بانکوک از آژانس‌های مسافرتی، بیمه‌نامه مسافرتی و ویزا از سوی شرکت گردشگری طرف قراردادتان به شما ارائه می‌شود. البته برای این کار باید آژانس مسافرتی درستی را برای سفرتان انتخاب کنید؛ زیرا برخی از شرکت‌ها با وجود ذکر موضوع ارائه ویزا و بیمه، این خدمات را به مسافران ارائه نمی‌دهند. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم تور تایلند را از سایت لحظه آخر خریداری کنید تا مشکلی در این خصوص نداشته باشید. در سایت لحظه آخر آژانس‌های مسافرتی تور تایلند را با خدمات ذکر شده به طور کامل به شما ارائه می‌دهند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (511 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (40 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (42 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (37 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (32 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (12 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (12 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (8 نظر)
تیتر امروز   
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای پوشیدن شلوار تنگ و پاره و مانتو نامتعارف +عکس
امیرحمزه 9 ساله قربانی چیست؟ جن یا حیوانات؟
(ویدئو) دختر 12 ساله یکی از متهمان آدم ربایی آرین 3 ساله / من به آرین وابسته بودم
(تصاویر)کشف بزرگترین مار آناکوندای جهان، به طول 8 متر!/ضخامت قطر بدنش اندازه لاستیک یه ماشینه
(عکس) سریع ترین و بهترین راه برای تمیز کردن مبل‌های کثیف خانه/ سه سوته تمیز کن
جدیدترین عکس المیرا دهقانی، یاسمن سریال "لحظه گرگ و میش"، و همسر جوان و قد‌بلندش/ ماشالله چقدر به هم میان این دو نفر! چه حلقه‌های شیک و قشنگی👌
(تصاویر) نگاهی به مانتوهای خنک و تابستانی هدیه تهرانی/ ستاره ی همیشه محبوب سینمای ایران، همیشه ساده، همیشه برازنده
سفیر اسبق ایران در لیبی: شاید زمینه بهتری برای بهبود روابط ایران و مصر فراهم شود
پشت پرده بحران کمبود دارو / پزشکیان برای عبور از بحران کمبود دارو چه راهی دارد؟
وام 30 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان واریز می شود+جزئیات
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
عجیب ترین 3 قلوهایی که اصلا قابل تشخیص نیستند! حتی مادرشان هم قادر به تشخیصشان نیست+عکس
تصاویر زیبایی از احسان علیخانی، مجری برنامه "جوکر 2"، در کنار پدر و مادرش/ آقای مجری انگار بیشتر شبیه مادر گرامیشونن
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!