دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

گزارشگر مازندرانی که به جام ملت های اروپا هم رحم نکرد / اینقدری که گزارشگر از مادربزرگ بازیکن اطلاعات داشت خودش نداشت 🤣 آخر خنده ست 

سه شنبه، 16 مرداد 1403
ساعد نیوز : ویدیویی طنز از گزارشگر مازندرانی را مشاهده می کنید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، جام ملت‌های اروپا، قهرمانی فوتبال اروپا یا یورو (به انگلیسی: UEFA European Championship) یک تورنمنت فوتبال است که یوفا آن را برگزار می‌کند.

این جام به عنوان دومین تورنمنت پرطرفدار جهان پس از جام جهانی فوتبال شناخته می‌شود. قهرمان این جام، به عنوان قهرمان قاره اروپا در رشته فوتبال شناخته می‌شود و به‌طور خودکار به جام کنفدراسیون‌ها راه می‌یابید. این جام از سال 1960 تاکنون هر چهار سال یک بار برگزار شده است، به جز سال 2020 که به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال 2021 موکول شد. این بازی‌ها از سال 1996، یورو نامیده می‌شود. 17 دوره از این مسابقات برگزارشده و 10 تیم ملی این جام را به‌دست آورده‌اند: اسپانیا چهار بار، آلمان سه بار، فرانسه و ایتالیا 2 بار و چکسلوواکی، هلند، دانمارک، اتحاد جماهیر شوروی، یونان پرتغال هر کدام یک قهرمانی را کسب کرده‌اند.

در این صفحه از سایت ساعد نیوز ، ویدیویی طنز از گزارشگر مازندرانی را مشاهده می کنید که وی ابوالفضل گلابی ، متولد سال 1359 و اهل استان مازندران و شهرستان‌ بهشهر است.

به گفته ی خودش، نزدیک به 10 سال شاطر نانوایی و مدتی هم کارگر ساختمانی بود. به دلیل علاقه به کار خبرنگاری بعد از استخدام در یک نشریه ی تبلیغاتی، مصاحبه و تهیه ی گزارش در حوزه ی ورزش را با تیم های مختلف و مدارس فوتبال شهر خود آغاز کرد و طی سال های بعدی موفق شد در سطح استان، از مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال گزارش تهیه کند.

او آموزش حرفه ای در زمینه ی گزارشگری ندیده و با تکیه بر استعداد و نبوغ خود و با امکانات محدود وارد این کار شده و از حمایت خاصی نیز برخوردار نیست، اما به گفته ی خودش بسیار مشتاق است تا دوره های گزارشگری و خبرنگاری را به طور حرفه ای بگذراند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 17 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس
سفره صبحانه ی ساده و خوشمزه ی علی دایی با دخترش در حیاط منزل پر گل شان / تیپ و استایل راحتی علی دایی رو ببینید + عکس
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چهره غمزده و چشمان اندوهگین هنرمندان در مراسم سالگرد درگذشت آزاده نامداری+عکس/ از علیرضا قربانی و رضا رشیدپور تا نیما کرمی و حسین رفیعی
آشپزی کردن ماهرانه مهدی پاکدل برای مهمانان معروفش در منزل+ویدیو/ دلمه برگ مو و ته دیگ کاهو به سبک آقای بازیگر خوش تیپ
چهره های غمزده و اشکبار بهرام رادان ، امین حیایی و پژمان بازغی در مراسم عزای داریوش مهرجویی +عکس/روحش شاد و یادش گرامی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(ویدئو) وضعیت تلخ و غیرقابل باور رضا رویگری پس از گذشت سیزده سال در بستر بیماری