دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

هُل شدن شبنم قلی خانی در برنامه زنده‌ی رضا رشیدپور / قلی خانی : خورشید دور زمین میچرخه و شب و روز رو پدید میاره 

سه شنبه، 27 شهریور 1403
ساعدنیوز: ویدئویی از حضور شبنم قلی خانی بازیگر کشورمان را در برنامه حالا خورشید رضا رشیدپور مشاهده می کنید که حضور ذهن خود را برای چند لحظه از دست می دهد و پاسخ اشتباه به رضا رشیدپور می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، شبنم قلی خانی در 19 آبان 1356 در تهران متولد شد. او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید.

پس از آن ، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم اکنون فارغ التحصیل شده است. او از سال 2114 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت.

شبنم قلی خانی هم چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال 2111 از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت کرد.

شبنم فعالیت بازیگری را در سال 1376 با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغازنمود. او موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفاکرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 28 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قاب امروز | تغییر چهره شیدای زخم کاری، استایل آبی مژده لواسانی و رویا نونهالی و همسرش و ...
(ویدئو) لحظه زیبا و دیدنی از افرادی که برای اولین بار رنگ هارا میبینند!/ واکنش متاثر کننده افراد کوررنگ اشک شمارا در میاورد!
خلاقیت تحسن برانگیز شاطر کرمانی برای پُخت نان +عکس/مغز تو رو باید طلا گرفت
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(عکس) ولخرجی‌های تاریخی فرح پهلوی/ غذاهای مجلل و خارجی تخم بلدرچین با مروارید دریای خزر و ته دم خرچنگ/ بریز و بپاش از جیب مردم ایران
نگاهی به مجلل ترین مدرسه در سوئیس که بچه های پهلوی در آنجا درس خواندند/ زمانی که بچه های مردم از امکانات کم تحصیلی هم برخوردار نبودند!
مونا کرمی بازیگر سریال ازسرنوشت: هنوز نیومده چه عزتی دادم به همسرم حالا شاید محترم نبود شاید آدم بدی بود!+فیلم
خلاقیت پسر بچه اصفهانی در تبدیل دوچرخه کلاسیک دهه شصتی به موتور پرشی با یک تکه حلبی حماسه ساز شد +فیلم/ آقا این به مغز مهندسای ایلان ماسک هم نمیومد
تبدیل پایان نامه به مقاله
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت