دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

هادی چوپان: آرنولد کلاسیک اوهایو بدنم تقریباً 99 درصد خودش جذب کرده بود و قبولش دارم 

دوشنبه، 09 مهر 1403
ساعدنیوز: هادی چوپان در آمریکا زیر نظر هنی رامبد در حال اماده سازی خودش برای حضور در استیج مستر المپیا 2024 است. در اینجا حرف های او درباره بدنش را می شنوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، هادی چوپان 4 مهر 1366 در روستای «ابنو» از شهرستان «سپیدان» استان فارس در یک خانواده هفت نفره به دنیا آمد.

او یک بدنساز حرفه ای است. تا قطع دیپلم تحصیل کرد و از کارگری و گچ کاری وارد بدنسازی شد و حالا بعنوان «گرگ ایرانی» در مسابقات مستر المپیا شناخته می شود و دو فرزند هم دارد.

از سال 1379 وقتی هنوز کودک 13 ساله بود در کنار برادر بزرگترش حسن ورزش بدنسازی را شروع کرد تا اینکه از 15 سالگی از باشگاه پارس بصورت حرفه ای ادامه داد.از نوجوانی کنار دست برادرش گچ کاری می کرد تا اینکه اولین بار در سال 1385 وقتی 19 ساله بود به مقام قهرمانی بزرگسالان استان فارس دست پیدا کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 09 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محمدرضا فروتن بازیگر جذاب ایرانی تغییر جنسیت داد؟! بستگان او خبر تغییر جنسیت را تایید کردند!
ماجرای ازدواج ژاله صامتی با همسرش/ ایرج سنجری: در جلسه اول به پدر زنم گفتم ما نمی تونیم داماد و پدر زن باشیم
نگاهی به خانه ابدی گُلباران شده هادی نوروزی ورزشکار جوان پَر پَر شده / روحش شاد و یادش گرامی
(عکس)نگاهی به چیدمان شیک و دنج اتاق موسیقی مهراوه شریفی‌نیا/ خودنمایی پیانو و پایان‌نامه مهراوه/ خوشحالی شدید مهراوه از کنکوری نبودن
نگاهی به چهره شاد و خوشحال بازیگران مرد در کنار خواهرانشان؛ از شاهرخ استخری و پوریا پورسرخ تا ساعد سهیلی و پژمان بازغی+عکس/ چه قاب هایی😍
(ویدیو) رضا پهلوی جشن ضد ایرانی پوریم،ایرانی کشان را به اسرائیل تبریک گفت!/ حالا بهتر مشخص شد که این خاندان به کجا وصل بودند!!
ترجمه تخصصی کتاب
هادی چوپان پسرش را به تشییع جنازه پهلوان صمیم شیرزاد قهرمان پرورش اندام شیراز فرستاد +فیلم/ محمدحافظ به همراه عموهایش وظیفه پدر را ادا کرد
نگاهی به خانه ابدی گُلباران شده فردوس کاویانی هنرمند زرتشتی پَر پَر شده / روحش شاد و یادش گرامی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری