دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

حقایقی در مورد جراحی زیبایی بینی با لیزر 

دوشنبه، 27 مرداد 1399
جراحی زیبایی بینی یکی از چالش برانگیزترین عمل های جراحی است زیرا نتایج آن برای بیماران مختلف متفاوت است و می تواند حالت چهره آن ها را تغییر دهد. به همین دلیل چنین عمل های جراحی باید توسط متخصصان و جراحان متبحر انجام شود.

جراحی زیبایی بینی یکی از چالش برانگیزترین عمل های جراحی است زیرا نتایج آن برای بیماران مختلف متفاوت است و می تواند حالت چهره آن ها را تغییر دهد. به همین دلیل چنین عمل های جراحی باید توسط متخصصان و جراحان متبحر انجام شود.اصلاح شکل بینی با لیزر همچنین یکی از جراحی های مهم محسوب می شود زیرا شکل بینی یکی از اصلی ترین چیزهایی است که ظاهر صورت شما را بهبود می بخشد و روی هماهنگی و قرینگی کل صورت تاثیر گذار است. این روزها زیبایی ظاهری و صورت هم بسیار حائز اهمیت است.مثلا افرادی که بینی متناسبی ندارند، اغلب دچار کمبود اعتماد به نفس هستند و از مشکلات عاطفی رنج می برند. این مشکلات احساسی و اعتماد به نفس اغلب باعث می شود که این افراد نتوانند در زندگی شغلی و یا خصوصی تصمیم گیری های خوبی داشته باشند و بنابراین بسیار مهم است که بتوانند ظاهر خود را بهبود ببخشند.
1. افراد با بینی های بزرگ، منحنی و یا دماغ های عقابی نمی توانند جراحی بدون لیزر انجام دهند و جراحی با لیزر مناسب آن ها نیست.
2. زیبایی بینی با لیزر در مقایسه با جراحی بینی یا همان رینیوپلاستی بسیار ساده تر است و شبیه به جادو عمل می کند.
3. پوسته بینی نازک است و بافت اضافی پوست توسط لیزر برداشته می شود. برداشتن پوست اضافی از طریق گرمای لیزر انجام می شود و در نتیجه بینی کوچکتر دیده می شود.
4. پزشک باید تعیین کند که بینی نیاز به لیزر و یا عمل جراحی دارد. نام جراحی بسیاری از افراد را می ترساند و بنابراین لیزر می تواند برای این افراد مناسب باشد.
5. این درمان زیبایی یک الی دو ساعت طول می کشد و بیمار می تواند بعد از گذشت یک الی دو روز به وضعیت عادی زندگی خود برگردد.
6. بر اساس تجربیات موجود بعد از جراحی و دوره ریکاوری، بیماران احساس بهتری پیدا می کنند و اعتماد به نفس بیشتری دارند و شادتر هستند.
7. شکل زیبای بینی بر اساس سایز و هماهنگی کل چهره، قسمت بالایی صورت و پهنای بینی در نظر گرفته می شود و موفقیت این عمل جراحی بستگی به فاکتورهای زیادی دارد.

شرایط عمل لیزر بینی :

  • عدم وجود انواع اختلالات لخته های خون
  • شرایط جسمی و روانی مناسب
  • انجام دادن چکاپ ها و آزمایش های لازم
  • مراجعه به متخصصین و پزشکان زیبایی
  • سن مناسب
  • کسانی که پوست خود را برنزه کرده اند در انجام ای نوع عمل محدودیت داشته و حتما باید با متخصص مربوطه مشورت های لازم را انجام دهند.
  • بیماران مبتلا به دیابت که از انسولین ایتفاده می کنند نیز باید حتما با پزشک متخصص در مورد این موضوع مشاوره کنند.

در نظر داشته باشید این عمل نیز مراقبت های خاص خود و حتی عوارض خاص خود را می تواند داشته باشد که برای آگاهی و شناخت از آنها باید از متخصص خود کمک بگیرید
لیزر بینی کاربردهای محدودی دارد.به عنوان نکته ی آخر این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه در این مقاله به طور کامل برای شما انواع مدل های بینی و روش های درمانی را شرح دادیم حتما و حتما باید طبق نظر بهترین متخصصین پوست و زیبایی اول مدل بینی خود را شناخته و سپس روش درمانی و یا ترمیمی مخصوص خود را انتخاب کنید.باید در نظر داشته باشید برای بینی گوشتی باید برشی در بینی ایجاد کرده و با تغییر اصولی و متناسب در پوست ، غضروف و استخوان بینی ساختار بینی را درست کرد و برای بینی استخوانی باید استخوان بینی را تراش داد. این عمل ها نیاز به بیهوشی و ابزار تخصصی جراحی دارد و انجام این عمل ها صرفا به وسیله ی لیزر یک فریب است.

جراحی بینی با لیزر، یک عمل ایمن است؟

تمامی روش های جراحی بینی با لیزر دارای تأییدیه FDA و مجوز از سازمان خدمات بهداشتی ایالات متحده می باشد و هیچ کدام از این روش ها توسط خود ما معرفی نشده است. سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) یک مرجع بین المللی بسیار معتبر می باشد که از طریق وضع قوانین و اعطای مجوزهای لازم، از سلامتی انسان ها محافظت می کند.

تمامی دستگاه های لیزر که در کلینیک ما مورد استفاده قرار می گیرند، دارای ویژگی های تخصصی متفاوت بر اساس نقطه ای از بدن که عمل لیزر بر روی آن انجام می شود، می باشند. برای جراحی بر روی هر قسمت از بدن از دستگاه های متفاوتی استفاده می شود. همچنین نوک مخصوص ابزار لیزر (هِد)، برای هر بیمار به صورت اختصاصی و متناسب با شرایط خودش انتخاب می شود. این نکته از نظر رعایت بهداشت و ضد عفونی نیز اهمیت زیادی دارد. هر کدام از هِدهایی که برای یک بیمار استفاده می شود، توسط نرم افزار خود دستگاه کنترل شده و توسط مرکز تخصصی که در ایالات متحده واقع شده است، یک بارکد اختصاصی به آن تعلق می گیرد. وقتی که بارکد یک هِد فعال شود، خواه از آن هِد استفاده شود و خواه استفاده نشود، به حالت خاموش در می آید و استفاده مجدد از آن امکانپذير نخواهد بود. هزینه این سیستم کنترل، بسیار بالا است. در واقع اینها قوانین و شاخص هایی است که در راستای اهمیت دادن به شرایط استریل و ضد عفونی در زمان عمل و نیز ارزش قائل شدن برای بیمار وضع شده است.به این ترتیب، اهمیت بسیار زیادی که به استریل بودن شرایط عمل در جراحی بینی با لیزر داده می شود، نشان دهنده ارزش بالایی است که ما برای بیماران خود قائل هستیم.تمامی دستگاه های ما هر دو سال یک بار بر اساس شرایط بیماران، به روزرسانی و بهینه سازی می شوند.

آیا بعد از عمل جراحی بینی با لیزر، بیمار دچار درد و ناراحتی می شود؟ آیا هیچ گونه جای زخمی بر روی بینی باقی می ماند؟

بعد از جراحی باز بینی ممکن است عوارض جانبی خاصی (از قبیل خون مردگی، ورم، درد و غیره) در بیمار مشاهده شود که عمدتاً از طولانی بودن زمان انجام عمل و روش انجام آن ناشی می شود. اما در جراحی های بینی که با استفاده فناوری پیشرفته لیزر انجام می شود، طول مدت عمل به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. در نتیجه، عوارض جانبی ناشی از این روش نیز به حداقل ممکن خواهد رسید. این عمل برای بیمار بسیار راحت و قابل تحمل خواهد بود و هیچ گونه جای زخمی هم بر روی بینی باقی نمی ماند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
ویراستاری تخصصی مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
ترجمه تخصصی متن
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!