دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

هر مسئولی که فرزندش در خارج است، استعفا بدهد 

شنبه، 09 شهریور 1398
کد خبر: 43893
ساعد نیوز: روزنامه رسالت در سرمقاله خود نوشت:شرایط کشور به خصوص در حوزه اقتصادی عادی نیست و به تعبیر مقام معظم رهبری در جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می‌بریم. امری که رئیس جمهور محترم هم به آن اذعان دارند و بار‌ها تصریح کردند که در شرایط جنگی هستیم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبر آنلاین، روزنامه رسالت در سرمقاله خود نوشت:شرایط کشور به خصوص در حوزه اقتصادی عادی نیست و به تعبیر مقام معظم رهبری در جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می بریم. امری که رئیس جمهور محترم هم به آن اذعان دارند و بارها تصریح کردند که در شرایط جنگی هستیم.

قوانین عادی برای زمان جنگ، پاسخگو نیست. شرایط جنگی قوانین خاص خود را می طلبد. گاهی در شرایط جنگی امور مباح، ممنوع است. کلام حکیمانه ای است که حسنات الابرار، سیئات المقربین؛ شاید اموری که برای برخی از مردم خوب باشد برای افرادی با مرتبه ای بالاتر قبیح شمرده شود. عموم مردم وقتی برچسب مسئول نظام جمهوری اسلامی روی آنها نخورده ممکن است فرزندانشان را رهسپار خارج از کشور کنند اما مسئول کشور آن هم در شرایطی که مردم در ابتدائیات زندگی خود مانده اند حق ندارد ارز مملکت را برای عزیزدردانه اش بفرستد و با روح و روان مردم بازی کند. اگر نگران آینده فرزندش است، از مسئولیت کناره بگیرد و تمام و کمال به آینده سازی برای فرزندش بپردازد اما حق ندارد با عنوان مسئول نظام، تیشه به ریشه نظام بزند و مردم را نسبت به اصل نظام بدبین کند. بدیهی است این امر، جناحی و حزبی نیست، لشکری و کشوری نیست؛ هر کس در هر لباس و پست و منصب بخواهد خارج بزند باید از صف خارج شود، چون این خارج زدن ها هماهنگی و وحدت را به هم می ریزد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی