دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

هدایایی که شاه منفور از جیب مردم به معشوقه هایش می‌داد! + عکس 

چهارشنبه، 27 دی 1402
کد خبر: 371618
ساعد نیوز: حسین فردوست از چهره‌های نزدیک به محمدرضا پهلوی در کتاب ظهور و سقوط سلطنت پهلوی به عشق و علاقه شاه به ستاره‌های سینما و زنان زیبا اشاره دارد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خاندان پهلوی در زمره فاسدترین و بی‌اخلاق‌ترین خاندان‌های حاکم در ایران محسوب می‌شوند. این خاندان و شخص محمدرضا پهلوی فاقد هر نوع تربیت ایرانی و اسلامی بودند.

محمدرضا پهلوی مردی زن‌باره بود و از دوران نوجوانی بدین رفتار عادت داشت. مشاهدات و مکاتبات بجامانده از دوران پهلوی حاکی از بحران جدی اخلاقی در خاندان پهلوی است.

حسین فردوست از چهره‌های نزدیک به محمدرضا پهلوی در کتاب ظهور و سقوط سلطنت پهلوی به عشق و علاقه شاه به ستاره‌های سینما و زنان زیبا اشاره دارد.

حسین فردوست در بخشی از خاطرات خود در این کتاب آورده است: «در مسافرت‌ها به آمریکا در نیویورک دو نفر را به شاه معرفی کردم یکی گریس کلی بود که در آن زمان آرتیست تئاتر بود و دوبار با او ملاقات کرد و محمدرضا به وی یک سری جواهر با ارزش حدود یک میلیون دلار داد این زن بعدا همسر پرنس موناکو شد.

نفر دوم یک دختر آمریکایی 19 ساله بود که ملکه زیبایی جهان بود. محمدرضا چند بار با او ملاقات کرد و به وی هم یک سری جواهر داد که حدود یک میلیون دلار ارزش داشت».

محمدرضا شاه هیچگاه زندگی زناشویی سالمی نداشت، او فردی عیاش بود که دامنه عیاشی اش داخل و خارج نمی‌شناخت. نه تنها فساد شخص محمدرضا، بلکه فساد خانواده او و حتی فساد خاندان پهلوی هم امر غیر قابل انکاری است.


3 پسندیدم 27 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 28 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
عبد
4 ماه پیش

ای بی شرفا
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم