دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

هدف نهایی زندگی شما با توجه به ماه تولدتان چیست؟ 

پنجشنبه، 04 مرداد 1403
کد خبر: 399354
ساعدنیوز: طرفداران طالع‌بینی معتقدند حرفه شما در ستاره ماهتان نوشته شده است و باید انرژی‌تان را روی دستیابی به هدفی که نشان ماه تولدتان تعیین می‌کند متمرکز کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، شاید شما هم یکی از افرادی باشید که برایتان سوال است هدف واقعی‌تان در زندگی چیست و انرژی‌تان را باید کجا متمرکز کنید. طرفداران طالع‌بینی معتقدند حرفه شما در ستاره ماهتان نوشته شده است و باید انرژی‌تان را روی دستیابی به هدفی که نشان ماه تولدتان تعیین می‌کند متمرکز کنید.

بر اساس ماه تولد چطور بفهمیم که عاشق شده‌ایم؟

عنصر آتش

متولدین ماه‌هایی که عنصر وجودی‌شان آتش است، شامل حمل، اسد و قوس، جسور و خلاق هستند. انرژی سیری‌ناپذیر آن‌ها باعث الهام بخشیدن به دیگران می‌شود.

برج حمل (1 فروردین – 30 فروردین)

برج حمل که یکی از رقابتی‌ترین و جاه‌طلب‌ترین صور فلکی است، از پیشرفت و موفقیت لذت می‌برد. شما در هر زمینه‌ای که فعالیت کنید راه خود را پیش می‌برید.

فرقی نمی‌کند در هنر باشد یا فناوری، زمام کار‌ها را در دست بگیرید و روی توسعه چیز جدیدی برای پیشرفت جامعه تمرکز کنید.

برج اسد (ا مرداد – 31 مرداد)

متولدین برج اسد مثل درختان همیشه سبز فارغ از شرایط، همیشه درخشان می‌مانند. متولدین ماه‌های دیگر شما را به خاطر عزم و اراده و روحیه باورنکردنی‌تان تحسین می‌کنند.

به توانایی خود برای بهترین استفاده از یک موقعیت بد تکیه کنید. از شخصیت آتشین و حس شوخ‌طبعی غیرقابل انکار خود برای تحریک کردن اطرافیانتان استفاده کنید.

برج قوس (1 آذر – 30 آذر)

این افراد از کشف چیز‌های جدید لذت می‌برند و رشد می‌کنند. آن‌ها دیدگاهی مثبت به زندگی دارند و این واقعیت را گرامی می‌دارند که همیشه چیز جدیدی وجود دارد.

هدف زندگی شما باید الهام بخشیدن به دیگران با مثبت‌اندیشی و اشتیاق تزلزل‌ناپذیرتان برای زندگی باشد. افراد دیگر را به سفر اکتشافی خود ببرید.

عنصر هوا

متولدین برج‌های جوزا، میزان و دلو با عنصر وجودی هوا، بسیار اجتماعی و بی‌نهایت باهوش هستند.

برج جوزا (31 اردیبهشت – 29 خرداد)

متولدین برج جوزا خوش صحبت و صلح‌طلبند.

به یاد داشته باشید که مراقب اطرافیان خود باشید، اما به روحیه آزاد خود نیز تکیه کنید. شما بدون شک ایده آزادی را در همه اطرافیانتان القا خواهید کرد.

برج میزان (1 مهر – 30 مهر)

افراد متولد برج میزان در موقعیت‌هایی که نیاز به نگرش منصفانه، منطقی و مؤدبانه دارند، عالی عمل می‌کنند.

هدف بزرگ زندگی برای برج میزان، استفاده از ذهن تحلیلی و موضع بی‌طرفانه در مبارزه برای عدالت در این دنیا است.

برج دلو (30 دی – 29 بهمن)

افرادی که در برج دلو متولد شده‌اند، اغلب به عنوان سرکش‌ترین صور فلکی تلقی می‌شوند و عاشق سرپیچی از قرارداد‌ها هستند. آن‌ها بیش از همه برای خلاقیت و اصالت ارزش قائلند و عاشق شکستن کلیشه‌ها هستند.

هدف شما در زندگی این است که دقیقاً همین روحیه را در دیگران القا کنید. افراد را تشویق کنید تا مسیر خود را بسازند و به غریزه خود اعتماد داشته باشند.

عنصر آب

برج‌های سرطان، عقرب، حوت عنصر وجودی‌شان آب است. آن‌ها از نظر عاطفی در دسترس‌ترین هستند، همدلان خوبی هستند و در روابط خود با دیگران چیز‌های زیادی برای ارائه دارند.

برج سرطان (30 خرداد – 31 تیر)

متولدین این برج قدرت باورنکردنی در دریافت ظریف‌ترین نشانه‌های غیرکلامی دارند. هوش عاطفی آن‌ها بی‌رقیب است و همین باعث می‌شود که انسان‌های همدل خوبی باشند.

شما یک پشتیبان عاطفی عالی هستید و همیشه شانه‌ای برای گریه کردن ارائه می‌دهید. به این قدرت تکیه کنید و فراموش نکنید که قدرت عشق بی‌قید و شرط را به دنیا نشان دهید.

برج عقرب (1 آبان – 30 آبان)

عقرب‌ها شجاعت غبطه‌انگیزی برای مقابله با چیز‌های تاریک زندگی دارند. هیچ چیز عقرب را از دنبال کردن آنچه می‌خواهد باز نمی‌دارد. آن‌ها اغلب مرموز و پیچیده هستند.

هدف زندگی یک عقرب این است که به دیگران نشان دهد هر چیزی ممکن است، به شرطی که اشتیاق و انگیزه داشته باشید. متولدین این ماه سایر صور فلکی را تشویق می‌کنند تا از منطقه امن خود خارج شوند.

برج حوت (30 بهمن – 29 اسفند)

متولدین این ماه هنگام کمک به دیگران بهترین عملکرد خود را ارائه می‌دهند. افرادی که در این ماه به دنیا می‌آیند، بسیار خیرخواه و دارای انرژی خلاق و معنوی هستند.

هدف شما در زندگی این است که دیگران را تشویق کنید تا از قدرت ابراز وجودشان استفاده کنند. به این ترتیب، می‌توانید به گرد هم آوردن افراد در عمیق‌ترین سطوح کمک کنید.

عنصر خاک

عنصر وجودی متولدین برج‌های ثور، سنبله و جدی خاک است. این صور فلکی عملگراترین و پایدارترین و در عین حال مادی‌گراترین هستند.

برج ثور (31 فروردین – 30 اردیبهشت)

ثور‌ها تمایل به ثبات در همه زمینه‌های زندگی خود دارند، از شغل گرفته تا روابطشان. البته این موضوع آن‌ها را از عطش به اموال مادی باز نمی‌دارد.

به عنوان یک صورت فلکی که عاشق به دست آوردن دارایی و ثروت مادی و همچنین ایجاد ثبات در روابط خود هستید، تامین عزیزانتان هدف نهایی شماست.

برج سنبله (1 شهریور – 31 شهریور)

افرادی که در برج سنبله به دنیا می‌آیند بیشتر روحیه خدمات‌گرا دارند که آن‌ها را در هر محیط کاری ارزشمند می‌کند. آن‌ها همیشه چیزی برای اضافه کردن دارند.

آن‌ها افرادی شجاع و قابل اعتماد هستند که هدف زندگی‌شان تلاش برای بهبود جامعه است.

برج جدی (1 دی – 29 دی)

بلندپروازترین صورت فلکی می‌تواند بر هر چیزی که سر راهش باشد غلبه کند. آن‌ها سختکوش هستند و در عین حال اطرافیان خود را بالا می‌کشند.

هدف شما در زندگی این است که به دنیا قدرت پرورش و حمایت بی‌قید و شرط و تزلزل‌ناپذیر از دیگران را نشان دهید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 04 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
نگاهی به کت و شلوار هوگو باس علی دایی با پاپیون مانچینی خوش رنگ در یک مهمانی لاکچری در شاهزاده نشین موناکو/ شیک پوش تر از شهریار فوتبال ایران داریم؟ 😍
(تصاویر) حیاط پر گل و گیاه خانه مادری احسان علیخانی با صندلی‌های فلزی سفید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تصاویر دیدنی از دیزاین مجلل جشن تعیین جنسیت برادرزاده‌ی سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری با دیزاین شیک و جذاب/ عمه خانم که دلش پسر میخواست، ببینین نتیجه چی شد
ترجمه تخصصی کتاب
رونمایی شیدا مقصودلو همسر مورایس از عمارت فوق لاکچری و سنتی شان با گل های فراوان / بانوی هنرمند سپاهانی چه خوش سلیقه ست !
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی