دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

هدیه لاکچری فاینورد به علیرضا جهانبخش/ انگشتری از الماس و طلا با اسم ستاره ایرانی+عکس 

شنبه، 06 خرداد 1402
کد خبر: 341811
ساعدنیوز : علیرضا جهانبخش پس از قهرمانی در لیگ برتر هلند هدیه ویژه ای از باشگاه فاینورد دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی فاینورد هدیه ویژه‌ای از این باشگاه بعد از قهرمانی در لیگ برتر هلند دریافت کرده است.باشگاه فاینورد به مناسبت قهرمانی ارزشمند تیمش در رقابت‌های لیگ اردیویسه، هدیه ویژه‌ای برای اعضای تیم و بازیکنان خود در نظر گرفت و به‌صورت اختصاصی مخفف اسم هر فرد را روی آن حک کرد تا مشخص شود چه هدیه‌ای متعلق به آنهاست و تا چه اندازه برای این افتخارآفرینان ارزش‌گذاری شده است.

«حلقه قهرمانان» عنوانی است که باشگاه فاینورد برای هدیه منحصر به فردش برای قهرمانی تیم در نظر گرفته که یکی از آنها به علیرضا جهانبخش، ستاره ملی‌پوش این تیم رسیده و مخفف A.J روی آن درج شده است.

علیرضا جهانبخش روز جمعه این هدیه فوق‌العاده را دریافت کرد؛ هدیه‌ای که باشگاه فاینورد با همکاری مجموعه سرشناس GASSAN که اشیای زینتی لوکس را به فروش می‌رساند، برای بازیکنان خود بخاطر موفقیت‌شان در فصل اخیر تهیه کرده و آن را تحویل داده است.

پیشتر بسکتبالیست‌های NBA و قهرمانان فوتبال آمریکایی(NFL)، بخاطر قهرمانی‌هایشان، این حلقه‌ها دریافت می‌کردند که حالا باشگاه فاینورد نیز تصمیم گرفته به علیرضا جهانبخش و دیگر بازیکنان خود چنین هدیه خاص و ویژه‌ای بدهد.

جهانبخش در حالی این هدیه را دریافت کرده که روی نمای انگشتر، لوگوی بزرگ باشگاه فاینورد از الماس ساخته شده و بدنه آن از طلا است تا این هدیه گران قیمت و ویژه باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
لباس عروس و دسته‌گل استثنایی یک بانوی گیلانی در سال 1317/ باورتون میشه این لباس‌عروس رویایی و دسته‌گل شیک واسه 86 سال پیش باشه؟/ چه جای قشنگی عکس گرفتن!
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
رونمایی از ورزش حرفه ای ایلان ماسک ثروتمند ترین مرد 2023 / مرد خطرناکی که دنیا را متحول می کند + عکس
(ویدئو) طراحی بی‌نظیر خانه‌ای شاهانه و رویایی برای عاشقان خودرو با الهام‌ از لامبورگینی وننو/ ادعای شب تو ماشین خوابیدن در واقعیت
قلعه قجرها چگونه روسپی‌خانه شد؟/ پایان سبز یک داستان سیاه و غم‌انگیز
جواب دندان شکن و هوشمندانه مقام معظم رهبری به گستاخی یک افسر جوان: سال‌ها بود که چانه خودم را ندیده بودم و حالا الحمدلله می‌بینم!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی