دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

هفته اول اسفند آخرین فرصت ثبت نام وام تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی 

شنبه، 29 بهمن 1401
کد خبر: 330922
ساعد نیوز: ادارات رفاه دانشگاه های علوم پزشکی موظف هستند حداکثر تا تاریخ 15 اسفند 1401 لیست اسامی متقاضیان وام تحصیلی را برای صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، ثبت نام وام تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 آغاز شده است و مبلغ 1550 میلیار ریال برای این منظور در نظر گرفته شده و به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده است.

سرانه وام تحصیلی در نیم سالدوم سال تحصیلی برای دانشجویان مجرد مبلغ 5 میلیون و 500 هزار ریال برای دانشجویان متاهل مبلغ 10 میلیون ریال و سرانه وام برای فرزند مبلغ 4 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

شیوه نامه اعطای وام تحصیلی به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است و ادارات رفاه دانشگاه های علوم پزشکی موظف هستند حداکثر تا تاریخ 15 اسفند 1401 لیست اسامی متقاضیان وام تحصیلی را برای صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ارسال کنند.

با توجه به اینکه هر دانشگاه زمان مشخصی در هفته اول اسفند اعلام کرده است دانشجویان باید طبق تاریخ اعلام شده از سوی اداره رفاه دانشگاه خود برای ثبت نام اقدام کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟