تاریخچه برند میو میو

  سه شنبه، 23 فروردین 1401   زمان مطالعه 4 دقیقه
تاریخچه برند میو میو
برند میو میو یک برند لاکچری ایتالیایی در زمینه پوشاک و اکسسوری زنانه است که تحت مالکیت کامل برند پرادا قرار دارد و میوچیا پرادا طراح ایتالیایی مالک و مدیر اصلی آن است. در این مطلب نگاهی به برند میو میو و چگونگی شکل گیری و تارخچه و طراحی آن می‌اندازیم.

میو میو (به انگلیسی: Miu Miu) برند پوشاک زنانه و از زیرمجموعه های پرادا است. میو میو در سال ۱۹۹۳ تأسیس شد و ریاست آن به عهده میوچا پرادا است. میو میو در کشورهایی نظیر ایتالیا، آمریکا، فرانسه، مکزیک، سوییس، چین، استرالیا، ژاپن و … شعبه دارد.

لباس های میو میو

تاریخچه برند میو میو

برند میو میو (Miu Miu) در سال ۱۹۹۳ توسط میوچیا پرادا تاسیس شد و نام آن از اول اسم میوچیا گرفته شده است که لقب خانوادگی وی است. میوچیا پرادا وارث و طراح برند مشهور و قدیمی ایتالیایی پرادا متولد ۱۹۴۹ است و نوه ماریو پرادا موسس برند پرادا می باشد. او پس از به ارث بردن تجارت خانوادگی در سال ۱۹۷۸ مدیریت طراحی و مالکیت اصلی آن را به عهده داشته است. او از نوجوانی به هنر و به ویژه تئاتر علاقمند بود و در جنبش های برابری زنان شرکت می کرد. او دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه میلان است. او توسط مجله فوربس در سال ۲۰۱۴ به عنوان هفتاد و پنجمین زن قدرتمند جهان انتخاب شد. اولین طراحی موفق میوچیا پرادا به سال ۱۹۸۵ باز می گردد که کیف های نایلونی برند پرادا بود. او ۴ سال بعد خط تولید لباس های زنانه را راه اندازی کرد و در سال ۱۹۹۳ تصمیم گرفت که برند شخصی تر خود یعنی میو میو را در زیرمجموعه کار خود تاسیس کند. برند میو میو به دلیل فیلم های هنری صامت کوتاهی که در ارتباط با محصولاتش توسط کارگردان های مشهور سینما تولید کرده است مطرح شد. برخی از این فیلم ها در جشنواره های مهم نیز به نمایش درآمده اند. خط تولید عطر میو میو در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد و این اولین باری بود که مجموعه پرادا محصولی خارج از لباس و اکسسوری تولید می کرد. برند میو میو صاحب بوتیک های مختلفی در سراسر جهان است از آسیای شرقی تا اروپا و امریکا و استرالیا. مخاطب اصلی این برند زنان جوان هستند.

برند میو میو

معرفی طراح و وارث برند لاکچری میومیو

مویچا پرادا متولد 10 می 1949 در میلان ایتالیا می باشد .وی یک بیلیونر و طراح مد می باشد. او در سال 1978 جوانترین نوه ماریو پرادا ، تولید کننده کالا های لوکس متعلق به پرادا شد .در سال 2002 کمپانی گالری هنر خود را باز کرد. او در مارس 2013 از طرف گاردین یکی از بهترین طراحان شناخته شد و در سال 2014 در لیست قدرتمندترین زنان جهان مجله فوربز رتبه 75 را به خود اختصاص داد .در سال 2014 ارزش سهام وی معادل 11.1 میلیارد دلار می باشد. بوتیک های میومیو در سراسر جهان وجود دارد.اولین فروشگاه مستقل خود را در چین در MIX در شهر شنژن سال 2009 افتتاح کرد. در تابستان 2011 در شمال آمریکا در شهر تگزاس ، هوستون و در پاییز 2011 در نیوجرسی شعبه های دیگر افتتاح کرد.

بوتیک ها برند میومیو 

تحصیلات و فعالیت های میوچیا موسس میومیو

میوچیا در زمینه ی دکترای علوم سیاسی در دانشگاه میلان تحصیل کرده است . از فعالیت های او می توان به هنر و تئاتر و جنبش های برابری زنان اشاره کرد. میوچیا قبل از گرفتن مدرک دکتری قصد داشت به عنوان یک هنرمند به حزب کمونیست بپیوندد و در piccolo teatro میلان کار کند. میوچیا تحسین های بیشماری برای کار خود دریافت کرده است از جمله برنده ی جایزه بین المللی طراحی CFDA در سال ٢۰۰۴ و جایزه ی اولین طراح بین المللی سال مد انگلیس در سال ٢۰۱٣ شد. میوچیا در سال ٢۰۱٧ توسط فوربس به عنوان هفتادمین زن قدرتمند جهان معرفی شد و سال ٢۰۱٨ شورای مد بریتانیا جایزه ی برجسته ی مد را به او اهدا کرد.

محصولات و تولیدات میومیو

از تولیدات این برند می توانیم به کیف هایی که برای اولین بار به صورت کیف های تلقی ارایه شد،اشاره کنیم. این برند حدود ۴ سال است که تولیدات عطرش را هم به بازار وارد کرده. صندل های میومیو هم طرفداران خود را دارد که از تولیدات پرفروش این برند است. نکته ی جالب توجه درباره ی تولیدات برند میومیو،عینک های آفتابی است که کاملا طبق سلیقه ی میوچیا پرادا و بر اساس فعالیت های او که برابری حقوق زنان است،ساخته می شود.

میومیو چگونه محصولاتش را تبلیغ می کند؟

میومیو برای تبلیغات خود روشی را در پیش گرفت که موجب محبوبیت بیشتر او شد. او برای ساخت تبلیغاتش از کارگردان های مشهور و سلبریتی های بزرگ کمک گرفت . موضوع تبلیغاتش را بیشتر به حقوق زنان ارتباط داد تا جایگاه خود را در بین خانم های جوان و دختران نوجوانی که در پی اثبات حقوق برابر خود هستند،پیدا کند. تبلیغات او به صورت فیلم های کوتاه صامت است . حتی برخی از آنها در جشنواره های مهم نیز نمایش داده شده اند. از ستارگانی که در تبلیغات این برند ظاهر شدند می توان از: دروبریمور،مادونا،مگی جیلنهال،لو دویلان،اوان ریچل وود،ونسا پارادیس،لیندزی ویکسون و سلما بلیر را نام برد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (564 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (177 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (146 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (46 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (15 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان