دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

حجاب کامل خواهران منصوریان در دیدار با رهبر معظم انقلاب +عکس 

پنجشنبه، 15 شهریور 1403
ساعدنیوز: خواهران منصوریان از چهره های جنجالی ورزش ایران هستند. آنها در برنامه احسان علیخانی به یک فنومن تبدیل شدند. اخیراً نیز حرف های تند شهربانو منصوریان بر علیه مبینا علیزاده خبرساز شد. در اینجا تصویری از شهربانو و سهیلا منصوریان در دیدار با رهبر انقلاب را با شما به اشتراک می گذاریم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، شهربانو منصوریان متولد شهرستان سمیرم از توابع استان اصفهان، در رشته های رزمی فعالیت دارد، او تابحال افتخارات متعددی را بهمراه دو خواهر دیگرش در ووشو بدست آورده است. شهربانو منصوریان از سال 74 یعنی 9 سالگی به ورزش های رزمی علاقمند شد و علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است. او سه مدال طلای جهانی، یک مدال طلای جام جهانی اندونزی، یک نشان طلای آسیا و همینطور چندین قهرمانی کشوری در رشته ووشو بخش ساندا به دست آورده است.

در وزن 70 کیلوگرم ساندای زنان، شهربانو منصوریان بعد از استراحت در دور اول، برابر «کریستینا نورازووا» از روسیه در 2 راند متوالی، به برتری دست یافت و فینالیست شد. شهربانو در دیدار پایانی، برابر «کریستینا اولیورا» از برزیل قرار گرفت و در همان راند اول، اختلاف را به 12 امتیاز رساند و قهرمان مسابقات ووشو قهرمانی جهان 2019شد. او این مدال را به پسر 3ماهه خود (آرشام) تقدیم کرد.

شهربانو منصوریان؛ قهرمانِ ملی ووشو از شکل آشنایی با همسرش در برنامه ماه عسل گفت:من با یک نفر بحثم میشه سر کرایه أسب و همون موضوع سبب آشنایی ما میشه و درنهایت ازدواج میکنیم. اون موقع بیش ترین نگرانیم برای خانواده بود زیرا همسرم دیگه اجازه نمیداد برم آبشار برای أجاره أسب و برم مزرعه برای سیب چیدن و کار کنم و پول دربیارم.

شهربانو منصوریان در مورد کسب مدال طلا در رقابت های ووشوی قهرمانی جهان گفت :کسب مدال طلا همیشه خوشایند است و بعد از سه ماه و نیم تمرین و تلاش به قهرمانی رسیدم. مسابقات جهانی سختی های خاص خود را دارد و خوشحالم که توانستم روی سکوی اول قرار بگیرم. این مدال طلا را به پسرم تقدیم می کنم که در مدتی که به دنیا آمده خیلی کم وقت کردم او را ببینم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 15 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از عروس به روز و امروزی مرحوم خسرو شکیبایی/ عشق از نگاهش میباره
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
(عکس) اصلا میدانستید امسال سال تحصیلی عجیبی برای دانش آموزان است؟
جورجینا همسر رونالدو روسری پلنگی به سر کرد ؛ سلیقه آسیایی به جورجینا هم رسید
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند «سنجاق قفلی» را در میان «گیره‌های کاغذ» پیدا کنند
(ویدئو) یکی از عجیب ترین چیزهایی که در عمرتان دیده اید / با این کشتی قدم زدن در کف دریاچه را تجربه کنید
نگاهی به کفش های سیندرلایی جورجینا ملکه ی رونالدو / جدیدترین و خاص ترین مدل کفش پاشنه بلند شیشه ای + عکس
کلیپ طنز خنده دار؛ طنز حسن ریوندی/ اون قدیم میزدی رو شونه مردها خاک بلند میشد الان میزنی پور پنکیک حرکت میکنه اوضاع خطرناک شده+ویدئو
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی