دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

حکم تخلیه ساختمان فدراسیون فوتبال صادر شد! 

یکشنبه، 24 اردیبهشت 1402
کد خبر: 340352
ساعدنیوز: فدراسیون فوتبال با یک معضل بزرگ مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از اعتماد، فدراسیون فوتبال در زمان ریاست مهدی تاج و در آبان ماه 1398 بابت پرداخت بخشی از قرارداد مارک ویلموتس از یکی از زیرمجموعه‌های شستا به نام پتروشیمی فن‌آورران دو میلیون یورو قرض گرفت و بابت آن چک ضمانتی را به تاریخ 31 فروردین 1399 به این شرکت داد. پس از پرداخت نشدن این بدهی، شستا با اقدامات قضایی سند ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس، که به نام فدراسیون فوتبال بود را به نام خود کرد تا به این شکل طلبش از فدراسیون فوتبال را تسویه کند.

به گزارش ورزش آنلاین، سند تک برگ ساختمان فدراسیون فوتبال در نهایت 16 فروردین 1400 به نام شستا شد و این اقدام درباره سه دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس هم صورت گرفت، اما ماجراهای فدراسیون فوتبال و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پایان ندارد و این شرکت که پس از مصادره ساختمان فدراسیون، در اردیبهشت 1401 درخواست اجاره بها کرده بود، حالا درخواست تخلیه ساختمان را دارد.

این در حالی است که طبق خبرهای رسیده به خبرنگار ورزش دات آنلاین، شستا حکم تخلیه را هم گرفته و سئول نشینان باید هرچه زودتر ساختمان فدراسیون را تخلیه کنند!

چهار سال از پرونده ویلموتس می‌گذرد و هنوز هم که هنوز است ترکش‌های این سومدیریت فدراسیون وقت در عقد قرارداد با این مربی بلژیکی، در حال اصابت به بدنه فوتبال کشورمان است.

سوال این است که در این شرایط چه کسی وظیفه دارد خسارت ویرانگر این فاجعه را پرداخت کند؟ چه کسانی مسوول تنظیم قرارداد فاجعه آمیز یک جانبه به سود مربی بلژیکی هستند؟ چه کسانی مربی 250 هزار دلاری لیگ مراکش را با قرارداد نزدیک به 2/3 میلیون یورویی به فوتبال ایران آوردند و در طول این چهار سال نه یک بار از مردم عذرخواهی و نه حتی از این فاجعه اظهار ندامت و پشیمانی کرده‌اند؟

اصلا فدراسیون نشینان حالا باید به کدام ساختمان نداشته کوچ کنند؟ تا کی باید فوتبال کشور قربانی سومدیریت و تصمیمات اشتباه عده‌ای شود که هنوز هم در راس امور فوتبال ایران قرار دارند؟


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل اکسپت مقاله
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی