دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

شلیک مرگبار به زن جوان جلوی چشم آقای وکیل، شوهر به پلیس هم شلیک کرد! + جزئیات 

سه شنبه، 20 شهریور 1403
کد خبر: 407799
ساعدنیوز: مرد میانسال وقتی متوجه شد همسرش به همراه یک وکیل دادگستری برای توقیف ملک او به عنوان مهریه آمده است با شلیک گلوله حمام خون به راه انداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، سرهنگ علیرضا معیریان، فرمانده انتظامی شهرستان اراک با تشریح این خبر گفت: عصر یکشنبه خبر درگیری خونین و قتل زن میانسال در باغات نظم آباد اراک به پلیس اعلام شد.وقتی مأموران به محل حادثه رفتند سرهنگ علیرضا معیریان، فرمانده انتظامی شهرستان اراک با تشریح این خبر گفت: عصر یکشنبه خبر درگیری خونین و قتل زنی میانسال در باغات نظم آباد اراک به پلیس اعلام شد.

شرح واقعه

وقتی مأموران به محل حادثه رفتند مشخص شد زنی به همراه وکیل خود و فرد دیگری برای توقیف مکانی از همسرش برای دریافت مهریه به نظم‌آباد مراجعه کرده بود که همسر این فرد که مردی 60 ساله بود با شلیک گلوله زن را به قتل رسانده و وکیلش و فرد دیگری را مجروح کرده است.

وی بیان کرد: قاتل پس از ارتکاب قتل از صحنه متواری شده بود که پلیس بلافاصله به عملیات تعقیب و گریز پرداخت و پس از عملیاتی چهارساعته در حالی که بارها متهم به سمت مأموران شلیک کرد اما آسیبی به نیروهای پلیس وارد نشد و در نهایت با شلیک مأموران، متهم مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

مشخص شد زنی به همراه وکیل خود و فرد دیگری برای توقیف مکانی از همسرش برای دریافت مهریه به نظم‌آباد مراجعه کرده بود که همسر این فرد که مردی 60 ساله بود با شلیک گلوله زن را به قتل رسانده و وکیلش و فرد دیگری را مجروح کرده است.

وضعیت متهم به قتل

وی بیان کرد: قاتل پس از ارتکاب قتل از صحنه متواری شده بود که پلیس بلافاصله به عملیات تعقیب و گریز پرداخت و پس از عملیاتی چهارساعته در حالی که بارها متهم به سمت مأموران شلیک کرد اما آسیبی به نیروهای پلیس وارد نشد و در نهایت با شلیک مأموران، متهم مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ معیریان گفت: هم‌اکنون متهم به قتل و دو مجروح دیگر در حال مداوا هستند.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 21 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
نسرین مقانلو: من ماما بودم موقع زایمان یه خانوم، من از حال رفتم! همه دایی های من پزشک بودن/ ولی من نه میتونم خون ببینم نه آمپول بزنم!+فیلم
رونمایی سپیده بزمی پور از استکان و نعلبکی سبز کله غازی رنگ جدیدش با تفاوتی جذاب که کلمه عشق روی دسته فنجان حک شده+عکس/مخصوص چای عصرانه و دونفره با شاهرخ خان😍
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
مراحل سابمیت مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
رضا گلزار: من پولدار نبودم و نیستم اگر بودم که در رستوران کار نمی کردم!+ویدیو
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
آزاده صمدی: ازدواج من با هومن سیدی موفق بود ولی تموم شد زمانش/ من اصلا مدلم خواستگاری نیست!+فیلم
(ویدیو) حرکات رزمی خفن امین حیایی در برنامه عصر جدید که باعث حیرت احسان علیخانی و داوران شد/ امین حیایی عالیه 😂