دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

اجرای محسن ابراهیم زاده برای زنده یاد علی انصاریان در جشن تاسیس پرسپولیس / حمایت جالب خواننده از ننه ی علی + ویدیو 

شنبه، 17 شهریور 1403
ساعد نیوز : ویدیویی از اجرای زیبای محسن ابراهیم زاده در جشن تاسیس باشگاه پرسپولیس را مشاهده می کنید که وی آهنگ دریا را به یاد مرحوم علی انصاریان خواند و به مادر علی انصاریان تقدیم کرد . فقط شادی و ذوق مادر فوتبالیست مرحوم را ببینید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، محسن ابراهیم‌زاده متولد 17 شهریور 1366 خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای سبک پاپ کشورمان است.

او از سال 1380 و در سن 14 سالگی شروع به قرائت قرآن کرد و به تدریج وارد عرصه موسیقی شد. در سال 1383 و در سن 17 سالگی به دوره‌های نوازندگی سازهای ایرانی شرکت کرد و به کلاس‌های آکادمیک موسیقی نزد استاد موسیقی مهدی نیک نام رفته و اولین آهنگ خود را با نام (هنوزم) منتشر کرد.

در اولین سال‌های فعالیت خود، به بازخوانی تک آهنگ‌هایی مانند همدم (از معین)، اگه عمرم یه نفس بود، وقتی تو نباشی (از هلن) پرداخت. و در سال 1391 نیز ترانه (حالم عوض میشه) از آثار شادمهر عقیلی را بازخوانی کرد. همان‌طور که ابراهیم‌زاده می‌گوید، برای اولین بار در سال 1386 توانست اجرای زنده را تجربه کند. اما در شهریور سال 1394، به‌صورت حرفه‌ای در کرج بر روی صحنه رفت. دومین کنسرت وی نیز در تهران و در بهمن سال 1396 بود، که بلیت این کنسرت در کمتر از پنج ساعت فروش رفت و یک رکورد جدید ثبت کرد. در سال 1397 محسن ابراهیم‌زاده خواننده رسمی فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 میان تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در ورزشگاه آزادی شد. همچنین در همان سال نیز موفق به اجرای 312 سانس کنسرت در سراسر ایران شد، و رکورد را شکست. در سال 1398، دولت کانادا برای اجرا در این کشور از او تقدیر کرد.

ویدیویی از اجرای زیبای محسن ابراهیم زاده در جشن تاسیس باشگاه پرسپولیس را مشاهده می کنید که وی آهنگ دریا را به یاد مرحوم علی انصاریان خواند و به مادر علی انصاریان تقدیم کرد .

فقط شادی و ذوق مادر فوتبالیست مرحوم را ببینید .


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 18 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(ویدئو) خاطره جنجالی مهران مدیری درباره اولین قراردادی که بسته بود / از میدون هفت تیر به حالت پشتک میرفتم
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
حضور فاطمه دانش‌پژوه، عروس نوه امام خمینی در کنسرت چهره معروف کرمانشاهی+ویدیو
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی