دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

حمله تند قالیباف به رئیس جمهور و دولت تنها چند ساعت پس از کنایه روحانی 

دوشنبه، 11 فروردین 1399
کد خبر: 72169
ساعد نیوز: محمدباقر قالیباف با بیان اینکه تلاش ما تاکنون استفاده مؤثر از ظرفیت نیروهای جهادی بوده است نوشت: دولت به نظرات کارشناسان توجه نمی‌کند و با تشدید بحران دست کمک به سوی دیگران دراز می‌کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از همشهری آنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه دهم فروردین ماه در بخشی از جلسه هیات دولت گفت: از همه آنهایی که بیرون صحنه تصمیم گیری هستند که البته ممکن است مقامی داشته باشند یا دو سه ماه آینده مقامی پیدا کنند خواهش می کنم که کمک کنند. شرایط ما شرایط مرید جمع کردن نیست. شرایط ما شرایط جنگ سیاسی نیست. {متن کامل اظهارات روحانی را از اینجا بخوانید}

محمد باقر قالیباف شهردار سابق تهران و نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در حالی که برخی منابع این اظهارات رئیس جمهور را کنایه به او و میرسلیم دانستند تنها ساعاتی پس از این اظهارات حسن روحانی به اقدامات کرونایی دولت انتقاد کرد.

قالیباف منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم و شهردار سابق تهران در رشته توییتی نوشت:

۱/ در این مدت تلاش ما بر این بوده است تا با استفاده از ظرفیت های جهادی مردمی برای مدیریت بحران کرونا اقدامات مؤثر و میدانی کنیم. این وظیفۀ شهروندی و انسانی هر کسی است که می تواند کوچک ترین کاری برای کاهش مشکلات مردم انجام دهد.

‏۲/ شیوۀ روی کار آمدن و کنایه زدن و تعلل و پشت گوش انداختن، ندیدن واقعیت های موجود و در نظرنگرفتن هشدارهای کارشناسان و راهکارهای متخصصین و مسئولین میدانی و سپس با تشدید بحران ها، دست کمک به سوی دیگران دراز کردن و مقصر شمردن سایرین، روشی نیست که ما طبق آن عمل کنیم.

‏۳/ مدیریت ناکارآمد دولت در این سال ها به طور فشرده در مدیریت بحران کرونا بار دیگر برای مردم روشن شد. کتمان واقعیت، خوش بینی غیرکارشناسی، جلسات هفته ای یکبار و استفاده نکردن از ظرفیت های مردمی و عملیاتی در سراسر کشور.

‏۴/ علیرغم تمامی موارد فوق، با تمام وجود باور دارم که همچنان دولت برای تغییر جهت به سمت اتخاذ تصمیم درست طبق نظر کارشناسان فرصت دارد و می تواند به نفع مردم اقدام کند. البته اگر از شیوۀ رسانه ای خود (دو قطبی سازی) دست بکشد و بر #مدیریت_بحران متمرکز شود.

‏۵/ می توانیم دست به دست هم دهیم، و شانه به شانۀ یکدیگر بر همۀ مشکلات فائق آییم. فرصت اشتباه نداریم و در برابر هر ظرفیتی که استفاده نمی کنیم مسئولیم. بیایید صلاح مردم را در اولویت قرار دهیم. آنوقت همۀ ظرفیت ها برای کمک به پیشبرد تصمیم درست همراه شما خواهند بود.


252 پسندیدم 11 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
معصومه
4 سال پیش

خدا قوت مرد انقلابی
پاسخ
حمید
4 سال پیش

خدا قوت رئیس مجلس آینده دلاور جبه ها
پاسخ
حمید
4 سال پیش

درود خدا برشما رزمنده دیروز ومدیر لایق وجهادی امروز خدا قوت دلاور.
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

درود خدابرتمامی نیروهای انقلابی (دمت گرم خداقوت
پاسخ
سیف الله
4 سال پیش

دورت بگردم همرزم شهیدتهرانی مقدم
پاسخ
احمد
4 سال پیش

حالا موقعه این جوابهای جناحی. نیست به فکر مردم باشید
پاسخ
محمد حسین
4 سال پیش

سلام درود بر شما آقای قالیباف شما مدیری لایق و باکفایت هستید ان شاءالله به توصیه های شما عمل بشود بلکه ما مردم کمتر استرس داشته باشیم ودر ضمن روسیه جلوی این ویروس وحشتناک رو گرفت با اپیدمی کردن درست کشورش به هرصورت امیدواریم مسولین ماهم درست و کارشناسی تصمیم بگیرند با لبخند وخوش بینی چیزی درست نمیشه
پاسخ
فیز
4 سال پیش

عالی بود
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

انشا الله که خدا شما رو حفظ کنه آقای قالیباف .....ایده و تدبیر شما بسیار کار آمد و موثر خواهد بود ..
پاسخ
فدایی رهبر
4 سال پیش

دورودبر کسانی که در صحنه چنک با کرونا حماسه می افرینن.وجونشون در خطر می اندازن افرین بر شما...🌷🌷🌷🌷..... نه کسانی که در قاب لب تاو تلویزیون..بسر میبرن.
پاسخ
a
4 سال پیش

دورود بر شرافت و غیرت مسئولان جهادگر سلام و خدا قوت به دکتر قالیباف عزیز
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک