دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / خبری /

حمله گازانبری نمایندگان مجلس انقلابی به وزیر کشور به خاطر یک بخشنامه قانونی! 

چهارشنبه، 31 خرداد 1402
ساعدنیوز: احمد وحیدی طی بخشنامه ای به استانداران سراسر کشور دستور داده است که چند ماه مانده به انتخابات فرصت برابر برای همه نامزدها برای استفاده از تریبون ها جهت تبلیغ داده شود و این موضوع به هیچ وجه به مذاق نمایندگان خوش نیامده است.

حدود دو هفته قبل محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور که رئیس ستاد انتخابات کشور هم هست در ابلاغیه‌ای به مسئولان انتخابات در استان‌ها نکاتی را گفته که داد تعدادی از نمایندگان را درآورده است.نکات این نامه بیشتر در مورد تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات، رعایت بی‌طرفی، دقت در انتصابات و به طور کلی جلوگیری از ایجاد شائبه جانبداری از نمایندگان یا نامزدها در انتخابات پیش رو توسط نیروهای دولت است. اما قسمت جنجالی این ابلاغیه بند 4:«... در روابط با نمایندگان محترم مجلس در دوره باقی مانده تا انتخابات، برای پیشگیری از هرگونه سوءِ برداشت، نسبت به عدم همراهی نماینده محترم شهرستان در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.» حالا تعدادی از نمایندگان فشار زیادی به وزیر کشور وارد کرده‌اند که این نامه اختیارات نمایندگان را محدود کرده و ... . این فشارها به حدی بود که دو روز پیش، وزیر کشور طی نامه‌ای به استانداران بعضی از بندهای این ابلاغیه از جمله بند 4 را لغو کرد. ولی نمایندگان معترض به کمتر از برکناری معاون وزیر کشور راضی نیستند. به گفته نادری عضو هیئت رئیسه، وزیر کشور در جلسه غیرعلنی امروز قول داده که اقدامی انجام دهد که مورد رضایت مجلس و دولت باشد. واقعاً چه اتفاقی افتاده که بعضی از نمایندگان چنین واکنش تندی از خود نشان می‌دهند؟


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 17 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
میز عزای شیک و خوش دیزاین ماهچهره خلیلی، جاریه مختارنامه در خانه رفیق صمیمی‌اش نعیمه نظام دوست +ویدیو/ روحش شاد
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
نگاهی به گلدان مدل عتیقه و زیرخاکی مینا مختاری روی میز ناهارخوری خانه اش+عکس/ عجب سلیقه محشری داره همسر بهرام رادان😍
خوش استایل ترین زوج دنیای فوتبال / سالگرد ازدواج دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا با ست خاص و بنفش رنگ
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
(تصاویر) آیا میدانید کدام گیاهان برایتان خوش شانسی میاورند!/ 9 گیاه آپارتمانی که خوش یمن هسنتد را شناسید... | شما درخت پول تو خونتون دارید؟
سلیقه اروپایی و خاص گلوریا هاردی همسر دو رگه ساعد سهیلی در انتخاب تم تولد پسرش هامون+ عکس/ ساده، شیک و بدون بریز و بپاش آنچنانی👌