دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

حمله خرس قهوه ای به یک مرد جوان در شهرستان سراب 

دوشنبه، 29 خرداد 1402
کد خبر: 344821
ساعدنیوز: رئیس اداره محیط زیست شهرستان سراب از حمله یک قلاده خرس قهوای همراه با 2 توله اش به یک جوان اهل روستای غرقه این شهرستان و زخمی شدن وی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سیدقمی با ابراز تاسف از مصدومیت جوان سرابی توسط خرس قهوه‌ای اظهار کرد: مرد جوانی حین کشاورزی در مزرعه ناگهان مورد حمله خرس قهوای قرار گرفت و از ناحیه شکم و بازو مصدوم شد که بلافاصله فرد مصدوم توسط اهالی منطقه به بیمارستان منتقل شد.

وی ادامه داد: پس از این حادثه ماموران یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان بلافاصله به محل حادثه اعزام و برای این‌که خرس مذکور خسارت احتمالی مجددی وارد نکند در منطقه مستقر شدند.

سیدقمی افزود: فرد مصدوم نیز در یکی از بیمارستان‌های سراب بستری شد و مداوا و پانسمان‌های اولیه انجام شد که خوشبختانه وضعیت وی رو به بهبود بود و یکی از ماموران یگان حفاظت محیط زیست سراب نیز در کنارش حضور داشت.

وی با بیان اینکه مردم آذربایجان شرقی اعم از افراد بومی و گردشگران که به مناطق خارج شهر می‌روند باید در مواجه با حیوانات وحشی چون خرس ابتدا خونسردی خود را حفظ کرده و به نقطه‌ای مرتفع بروند یادآور شد: افراد مورد هجوم توسط خرس‌های وحشی می‌توانند با ایجاد صدای بلند و تکان دادن لباس حیوان وحشی را ترسانده و از خود دور نگه دارند.

سیدقمی به مردم توصیه کرد به هیچ عنوان به خصوص در مناطقی که زیستگاه و محل گذار حیوانات وحشی است به تنهایی سفر و گردش نکرده و برای اموراتی چون کشاورزی و چرای دام نیز به طور حتم فردی را به همراه خود ببرند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه