دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

حمله و چاقوکشی برادر دانش آموزی در یکی از مدارس رشت/ انگیزه ضارب چه بود؟ 

پنجشنبه، 21 دی 1402
کد خبر: 370724
ساعد نیوز: برادر دانش‌آموز با حضور غیرقانونی در محل امتحان دانش‌آموزان پایه نهم در رشت، با چاقویی که همراه داشت یک دانش‌آموز و یک معلم مدرسه را مجروح می‌کند و متواری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایسنا، صبح روز 19 دی‌ماه، دانش‌آموزی در مدرسه پسرانه شهید عالمی ناحیه دو رشت که در آزمون ترم اول مرتکب تخلف شده بود از سوی معلم بازخواست شد و پس از اتمام امتحان و بازگشت به منزل، با برادر بزرگترش دوباره به مدرسه بازگشت.

برادر دانش‌آموز با حضور غیرقانونی در محل امتحان دانش‌آموزان پایه نهم، با چاقویی که همراه داشت یک دانش‌آموز و یک معلم مدرسه را مجروح می‌کند و متواری می‌شود.

پس از وقوع این حادثه و با درخواست مدیر مدرسه، پلیس در مدرسه حاضر شده و پس از بررسی‌های اولیه و تهیه صورتجلسه، اقدامات لازم را برای دستگیری ضارب، آغاز کرد.

رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه مسئولان حراست و بازرسی آموزش و پرورش ناحیه دو رشت بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل دبیرستان حاضر شدند و موضوع را پیگیری کردند.

با توجه به اهمیت ایجاد فضایی آرام و به دور از هرگونه تنش در مدارس به ویژه در ایام امتحانات، اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان بر خود وظیفه می‌داند تا در این زمینه و همچنین استیفای حقوق معلمان و دانش‌آموزان و ایجاد اطمینان خاطر برای اولیای دانش‌آموزان، اقدامات لازم را انجام دهد.

بدیهی است، در رابطه با این حادثه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان نتایج به دست آمده را سریعا اطلاع‌رسانی می‌کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
شاهکار مهندسی در هلند؛ عبور کشتی‌ها از روی بزرگراه در آبگذر ولئومیر/ از تعجب انگشت به دهان می‌مانید!
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
تصاویر پربازدید از سینه زنی مهدی طارمی، بازیکن تیم اینتر، در هیئت عزاداری امام حسین/ دورهمی چهره های شاخص ورزشی و سینمایی در خانه مداح مشهور اهل بیت
ترجمه تخصصی متن
لیست جهیزیۀ جالب عروس در عصر قاجار؛ از سنگ‌پای نقره تا شربت‌خوری و چای‌خوری پاریسی+عکس
(فیلم) پزشکیان در جمع نمایندگان مجلس: اگر بیخودی از من تعریف کنید تصور می‌کنم کسی شدم ...
ویراستاری تخصصی مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چیدمان میز عصرانه با کیک و شیرینی های خانگی به روش برونا بیانکاردی/ تزئین خوراکی ها و میزآرایی فوق العاده نامزد نیمار حرف نداره! +عکس