دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

همسان‌سازی مستمری ۱۲۰ هزار بازنشسته روستایی و عشایر 

سه شنبه، 18 آذر 1399
کد خبر: 119969
ساعد نیوز: مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از همسان‌سازی مستمری ۱۲۰ هزار بازنشسته روستایی و عشایر خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، علی شیرکانی به مهمترین اقدامات انجام شده در سال جاری برای بهبود کیفیت زندگی روستاییان و عشایر اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده همسان سازی مستمری روستاییان و عشایر بود که ابتدای آذرماه عملیاتی شد.

وی ادامه داد: بر این اساس، مستمری افرادی که ۱۵ سال قبل بازنشسته شده بودند با کسانی که به تازگی بازنشست شدند همسان سازی شده است.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تاکید کرد: بازنشستگان روستایی و عشایری که پایه حقوق آنها پایین بود و سنواتشان نیز زیاد نبود مستمری شأن از افزایش خوبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اینکه به طور میانگین مستمری بگیران ما ۵۲ درصد افزایش یافته است گفت: افزایش مستمری ها و مابه التفاوت مستمری بازنشستگان صندوق بیمه های اجتماعی روستاییان و عشایر را از ابتدای سال محاسبه کردیم و پرداختی هایی که انجام دادیم ۴.۲ برابر پرداختی های ماه های قبل بود.

شیرکانی با اشاره به اینکه علاوه بر همسان سازی مستمری، سنوات ۸ ماه هم محاسبه و واریز شده است افزود: امیدواریم در شرایطی که شیوع کرونا فشار اقتصادی زیادی را به مردم وارد کرده است، همسان سازی مستمری ها بتواند التیامی بر دردهای آنها باشد و مقداری از کسری های مالی بازنشستگان تحت پوشش را کاهش دهد.

وی در مورد اعتبار همسان سازی مستمری ها نیز گفت: اعتبار مورد نیاز همسان سازی را از محل اعتبارات داخلی صندوق تأمین کردیم و به اعتبار مستمری ها، ۵۰ درصد اضافه شد.

به گفته وی، ۱۲۰ هزار بازنشسته روستایی و عشایر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی از همسان سازی مستمری برخوردار شدند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن