همسر عاشق چه خصوصیاتی دارد؟

  دوشنبه، 16 آبان 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
همسر عاشق چه خصوصیاتی دارد؟
دوست داشتن یک احساس درونی در همه ما انسان ها می باشد که بسته به افراد گوناگون طریقه ابراز آن نیز بسیار متفاوت است و هر کدام نشانه هایی دارند که در این مقاله شما را با نشانه های دوست داشتن همسر بیشتر آشنا خواهیم کرد.

هر یک از آقایان و خانم ها در روابط عاشقانه خود ، عشق و محبتشان را در راه های مختلف به زبان می آورند . اکثر زنان می گویند " من عاشقت هستم" و بدین شیوه عشق و علاقه خود را بیان می کنند و اقایان هم در رفتارهای روزمره خود بیان می کنند . اما گاهی اوقات ممکن است گیج شوید که آیا همسرتان شما را دوست دارد یا خیر؟! چراکه نحوه بیان و تفکر هریک از آقایان و خانم ها متفاوت است .بنابراین ما در این بخش تصمیم گرفتیم تا فهرستی از مجموعه مشترک رفتاری به شما ارائه نماییم که اگر چنین رفتارهایی را در همسرتان دیدید ، مستقیما نشان دهنده عاشق بودن او به شما است با این که حتی به زبان نیاورد .حقیقتا ما بر این باوریم که معنای واقعی عشق در کارهایی که شما انجام می دهید می باشد ، نه آنچه که فقط بیان کنید . گفتن این جمله " من عاشقت هستم " آسان است ولی عشق واقعی در عمل می باشد و باید به صورت عمل به همسرتان ابراز علاقه و عشق نمایید .

آشنایی با نشانه های همسر عاشق

عشق واقعی یک احساس عجیبی است که به راحتی نمی توان آن را تشخیص داد اما با نشانه هایی همراه است که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد:

  1. توجه به نیاز ها:یکی از رفتار های دوست داشتن همسر این است که به طرف مقابلش توجه زیادی دارد و رفع نیاز هایش برای او در اولویت است به همین خاطر به منظور برطرف کردن نیاز های عشقش تلاش زیادی می کند.
  2. احترام گذاشتن:زمانی که همسرتان شما را دوست دارد به نظرات، افکار و احساسات شما احترام می گذارید و در زمان تصمیم گیری های مهم زندگی با شما مشورت خواهید کرد، همانطور که می دانید احترام گذاشتن نقش مهمی را برای داشتن یک ازدواج موفق ایفا می کند و به همین دلیل بهتر به حرف های هم گوش می دهند و کمتر بر سر مسائل بحث می کنند.
  3. لازم و ضروری بودن خوشبختی طرف مقابل:عشق حالتی است که در آن خوشبختی طرف مقابل بسیار مهم و ضروری می شود و در صورتی که همسرتان شما را دوست داشته باشید با درد و غصه شما ناراحت و با خوشحالی شما شاد می شوید و به منظور کنار آمدن با ناراحتی تان از شما حمایت کرده و در کنار شما می ماند.
  4. اعتماد داشتن:زمانی که همسرتان را دوست دارید در روزهای سخت او را تکیه گاه خود می دانید و به او اعتماد می کنید زیرا یکی از نشانه های مهم دوست داشتن همسر همین اعتماد است که امری بسیار هم و ضروری است.
  5. حمایت کردن در مشکلات و ناراحتی ها:از دیگر نشانه های دوست داشتن همسر این است علاوه بر اینکه در خوشی ها کنار همسرش است بلکه در زمان ناراحتی ها و مشکلات نیز در کنار او می باشد و در زمان مریض بودن همسرش از او مراقبت می کند و همچنین با او مشکلات زندگی را برطرف می کند.
  6. ثابت کردن حرف ها با عمل:زمانی که مردی عاشق همسرش است تنها به گفتن جمله دوستت دارم اکتفا نمی کند بلکه این جمله را ترجیح می دهد با رفتار هایش نیز به عشقش ثابت کند و به قول ها و حرف هایش عمل کند.
  7. اهمیت ندادن به گذشته:زمانی که طرف مقابل تان را دوست دارید گذشته او برای تان اهمیتی ندارد و تنها به فکر آینده خود با او هستید که چگونه زندگی توام با آرامش و خوشبختی با او بسازید.
  8. اهمیت دادن:از دیگر نشانه های دوست داشتن همسر اهمیت دادن می باشد و در صورتی که همسر شما زمانی که می خواهید از او شکایت کنید شما را به خوردن شام و دیدن فیلم دعوت می کند و یا وقتی که می خواهد معذرت خواهی کند بلافاصله از شما معذرت خواهی می کند باید بدانید که این شخص به شما اهمیت داده و شما را مهم ترین شخص زندگی خود می داند.
  9. صحبت کردن در رابطه با مسائل گوناگون:زمانی که همسرتان واقعا عاشق شما باشد در مورد مشکلات مختلف با شما صحبت می کند و از صحبت کردن با شما لذت می برد و همچنین دوست دارد با شما شوخی کند و سر به سرتان بگذارد و دوست دارد اوقاتش را با همسرش بگذراند، و او را همیشه به تفریح و بیرون ببرد.
  10. تعریف کردن از محسنات:مرد ها در صورتی از کسی تعریف می کنند که به او علاقه مند هستند با می خواهند قلب او را به دست آورند بنابراین در صورتی همسر شما دائم از خوبی ها شما صحبت می کند نشانه دوست داشتن شما می باشد.
  11. جلب توجه:جلب توجه طرف مقابل یکی از نشانه های دوست داشتن همسر است بنابراین در صورتی که همسر شما به منظور جلب توجه شما و تحت تاثیر قرار گرفتن شما هدیه می خرد، آهنگ مورد علاقه اش را با شما گوش می دهد و.. نشان دهنده ی این است که همسرتان عاشق شماست.
  12. مراقب بودن:همه ما در طول زندگی برای اطرافیان و دوستان نگران هستیم اما اگر همسرتان بیش از اندازه مراقبت تان است و نگران تان می شود فقط به معنی این است که واقعا عاشق شما است.
    زن و مرد

مردی که این نشانه ها را دارد هیچوقت خیانت نمی کند

اگر یک مرد همسرش را دوست داشته باشد و عاشق او باشد همیشه وفادار به او خواهد ماند اما بسیاری از خانم ها به علت روحیه حساس خود گاهی اوقات به همسرشان شک می کنند. اگر شما هم یک فرد احساساتی هستید و می خواهید بدانید که چه قدر همسرتان به شما وفا دار است به نشانه هایی که در ادامه ذکر کرده ایم توجه کنید تا مطمعن شوید که انتخاب شما غلط نبوده است. نشانه های مرد وفادار عبارت است از :

  • او سپاسگزار شماست
  • او صادق است
  • راز نگفته ای میان شما وجود ندارد
  • از کل زندگی او با خبر هستید
  • او دوست شماست
  • او به راحتی اعتراف می کند

در ادامه هنگامی که ذهن شما به سمت خیانت کردن همسرتان رفت حتما نشانه های گفته شده را در همسر خود جست و جو کنید تا خیالتان از بابت همسر خود راحت شود. اگر باز هم در صورت بررسی نشانه های گفته شده فوق باز هم همان حس گریبان گیر شما بود احساسات خود را به طور واضح با او درمیان بگذارید از طرفی دیگر این موضوع را هم فراموش نکنید که او در میان هزاران دختر شما را انتخاب کرده است و با نگرانی های بی جا و بی مورد لحظات خوش خود را تلخ نکنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (638 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (82 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (46 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (42 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان