دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

همسر دوم "بهنام تشکر" وسواس تقارن داره! + برشی از سکانس سریال طنز "ساختمان پزشکان" 

سه شنبه، 01 آبان 1403
ساعدنیوز: برشی از سریال طنز «ساختمان پزشکان» با هنرمندی "هومن برق نورد، بهنام تشکر و بیژن بنفشه خواه" را در این مطلب می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، بهنام تشکر زادهٔ 4 بهمن 1355 بازیگر، گوینده، مجری، صداپیشه و دوبلور کشورمان است. تشکر حرفه بازیگری را از سال 1375 و ابتدا در تئاتر شروع کرد.

او با بازی در نقش «نیما افشار» در مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان به شهرت ر‌سید. از دیگر نقش‌های موفق او بازی در مجموعه‌های تلویزیونی دزد و پلیس و دودکش است.

ساختمانِ پزشکان یک مجموعهٔ طنز تلویزیونی است که از 31 اردیبهشت تا 8 مرداد 1390 به کارگردانی سروش صحت از شبکه سه سیما پخش شده‌است.

این مجموعه در 57 قسمت از 31 اردیبهشت 1390 تا 8 مرداد 1390 در حوالی ساعت 20:45 تا 21:50 دقیقه از شبکهٔ سوم سیما پخش شد. این مجموعه به نویسندگی و کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محسن چگینی ساخته شده‌است.

خلاصهٔ داستان

نیما افشار روانشناس، همراهِ همسر دومش (که بیمار سابق خودش بوده) در منزل والدینش زندگی می‌کند. داستان‌های مجموعه به زندگی پردردسرِ نیما که شامل مشکلاتش با بیماران مختلف، گرفتاری‌های مالی ناشی از پرداخت اجاره‌خانه، اقساط مختلف، مهریهٔ همسر سابقش، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح میان والدین و برادر بی‌ملاحظه، همسر وسواسی و در نهایت تحمّل منشی کم عقلش می‌شود، می‌پردازند.

برشی از سریال طنز «ساختمان پزشکان» با هنرمندی "هومن برق نورد، بهنام تشکر و بیژن بنفشه خواه" را در این مطلب می‌توانید مشاهده کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
نجم‌الدین شریعتی: یکی از جوک‌هایی که برای من ساختند این بود که دلم یه شغل میخواد مثل نجم‌الدین شریعتی، 15 ساله نشسته روی صندلی میگه حاج آقا یه دعا کنن ما آمین بگیم+ویدیو
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدئو) امین حیایی تندیس طلایی جوکر را با خودش به خانه برد و جایزه مالی را اهدای ساخت مدرسه کرد/ فقط تحسین و تشویق حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پاسخ رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: دف زدن توسط زنان در عروسی ها چه حکمی دارد؟