دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

همسرم را چگونه ناز و نوازش کنم؟ 

دوشنبه، 23 مرداد 1402
علیرغم آنچه ممکن است در مورد عشق رمانتیک آموخته اید، رابطه جنسی همه چیز در یک رابطه نیست. بلکه نوازش اهمیت زیادتری دارد . در این مطلب از ساعد نیوز نحوه نوازش همسر را به شما یاد میدهیم. با ما همراه باشید.

لمس شدن و مورد نوازش قرار گرفتن غذای موردنیاز جسم و مغز عاطفی ما برای احساس بخشی از این جهان بودن است. متأسفانه در برخی روابط زناشویی یکی از دو نفر ممکن است فاقد خرد عاطفی ضمنی در نوازش‌های ساده خود باشد، امری که به ایجاد رابطه‌ای اصیل و مستحکم ضربه می‌زند. در این موارد،سوی دیگر رابطه ازلحاظ عاطفی محروم می‌شود و در احساس و اعتبار رابطه شک خواهد کرد. این زمانی است که جدایی عاطفی در زندگی رخ می‌دهد.

روش های نوازش کردن همسر

چه کسی دوست ندارد زوجی را ببیند که دست به دست در خیابان راه می روند؟ دست گرفتن با شریک خود، در مکان عمومی یا خصوصی، یک حرکت آسان است که می تواند بلافاصله اندورفین های تقویت کننده روحیه را آزاد کند. والدین اغلب به دلایل محافظتی، بلکه به دلیل ارتباط فیزیکی، دست کودک خود را می گیرند. این یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن عشق بدنی به شریک زندگی است. در اینجا روش های مختلفی برای نشان دادن عشق صمیمی از طریق تماس فیزیکی وجود دارد:

لمس پوست به پوست

لمس می تواند جنسی باشد، اما می تواند غیر جنسی و همچنان صمیمی باشد. کشیدن نوک انگشتان به پشت یا گردن همسرتان می تواند بیانگر صمیمیت عشق باشد. لمس موهای همسرتان، نگه داشتن پشت گردن او، یا حتی لمس پای برهنه او می تواند راهی گویا برای گفتن به شریک زندگی شما باشد که از نظر جسمی به او علاقه دارید و یا عاشق هستید با آنها. نقاط حساس بدن زن را شناسایی کرده و از آن در نوازش استفاده کنید.

نوازش پشت

وقتی دوستی با موقعیت سخت یا ناراحت کننده روبرو می شود، لمس کردن او یک واکنش معمولی است و این نوع تماس می تواند به همان اندازه در یک رابطه عاشقانه موثر باشد. مالیدن پشت شریک خود یا ماساژ دادن او می تواند به او نشان دهد که شما در کنار او هستید و دوستش دارید. همچنین می توانید دست، دست یا قسمت دیگری از بدن آنها را بمالید. فقط مطمئن شوید که در حال برقراری ارتباط با شریک خود هستید و مطمئن شوید که او با آن راحت است.

قلقلک و شوخی

ممکن است برخی از افراد دوست نداشته باشند قلقلک بدهند، اما غلغلک دادن بیان فیزیکی عشق است. مطمئن نیستید که شریک زندگی شما این کار را دوست دارد؟ تنها باید درخواست کنید. ارتباط یک جنبه لاینفک در هر رابطه موفق است، حتی اگر زبان عشق شما لمس فیزیکی باشد.

بوسیدن

ممکن است احساس کنید که بوسیدن باید منجر به رابطه جنسی شود، اما اینطور نیست. بوسیدن یکی از ساده ترین و موثرترین روش ها برای نشان دادن عشق بدنی به شریک زندگی است. می توانید لب ها، گردن، گونه، پیشانی، دست آنها را ببوسید. در بسیاری از فرهنگ ها و در طول تاریخ، بوسیدن به عنوان یک عمل احترام، سلام یا محبت نشان داده شده یا شده است. بوسیدن در انواع مختلف روابط عاشقانه و غیر عاشقانه استفاده می شود و باید در اولویت قرار گیرد.

نوازش و ماساژ

آیا هنگام تماشای فیلم با شریک خود نوازش می کنید؟ وقتی روی تخت دراز کشیده اید؟ اگر نمی کنید، باید. اینکه خود را از نظر فیزیکی دور شریک زندگی خود بپیچانید، می توانید شما را از نظر جسمی و احساسی به هم نزدیک کنید. شریک زندگی شما ممکن است ترجیح دهد قاشق "بزرگ" یا "کوچک" باشد، اما سعی کنید نقش ها را عوض کنید یا با یکدیگر روبرو شوید و احساس آن را ببینید.

کنار هم نشستن

نشستن آنقدر نزدیک که بتوانید شریک زندگی خود را لمس کنید، راهی آسان برای نشان دادن این است که او را دوست دارید. شاید برای شام بیرون هستید یا شاید در یک رویداد هستید و می خواهید عشق خود را به شریک خود نشان دهید، اما از بوسیدن او یا گرفتن دست او احساس راحتی نکنید. نشستن با لگن یا پاهایتان لمس کردن راهی غیر کلامی برای برقراری ارتباط با شریک زندگی است. خوشحال بودن با شریک زندگی را تجربه کنید.

سخن پایانی

نوازش کلمه‌ای است که بر روی پوست حک‌شده است و همه ما باید آن را دریابیم، زیرا برای قلب‌های شکسته مرحمی بهتر از نوازش وجود ندارد. در این مطلب راهکارهایی برای نوازش همسر بیان شد امید است با خواندن و عمل کردن به آن ها قدمی بزرگ در جهت بهبود زندگی مشترک خود بردارید.


25 پسندیدم 22 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
ایران
9 ماه پیش

همیشه پدر و مادر رو در حال دعوا دیدیم :( همش میگن این کارا جلو بچه زشته،پس حتما دعوا هاتون خوبه
پاسخ
eeeaaa
9 ماه پیش

خوبه
پاسخ
بازدید کننده
10 ماه پیش

ساعد خوشگله حرفهای رمانتیک نزن میخورمت
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس
(فیلم) تمرینات سخت و طاقت فرسای هادی چوپان برای پسرش محمد حافظ / تا پسرشو قهرمان مستر المپیا نکنه بیخیال نمیشه!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
ترجمه تخصصی متن