دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

هنیه: جنگ با دشمن وارد مرحله اخراج اشغالگران از سرزمین آبا و اجدادی می‌شود 

جمعه، 05 اسفند 1401
کد خبر: 331617
ساعدنیوز: رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تشکر از مردم فلسطین برای تظاهرات علیه اشغالگران، گفت که جنگ با دشمن اسرائیلی وارد مرحله اخراج اشغالگران از سرزمین آبا و اجدادی فلسطینیان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_ تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، سحرگاه امروز (جمعه)، بعد از تظاهرات مردم فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه گفت که جنگ در فلسطین وارد مرحله اخراج رژیم صهیونیستی می‌شود.

بنابر گزارش وبگاه «قدس پرس» رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اظهار داشت: «مردم و مقاومت شجاعانه و جسورانه ما به هیچ کس اجازه نخواهد داد که انتفاضه فزاینده‌مان را در کرانه باختری سرافراز در نطقه خفه کند. نبرد با دشمن اسرائیلی وارد مرحله شجاعت برای درهم شکستن اشغالگران و اخراج آن‌ها از سرزمین آبا و اجدادی می‌شود.»

اسماعیل هنیه اضافه کرد: «تمام تلاش‌های مأیوسانه‌ای که برای عبور از خون شهدا، درد و رنج اسرا، آرمان آزادی، بازگشت و استقلال مردم صورت گرفته، با برخورد به صخره انقلاب [مردم فلسطین] در هم خواهد شکست. این انقلاب در خیابان‌ها جریان پیدا کرده و هر انسان آزاده و سربلندی جذب آن خواهد شد. ما این انقلاب را با جان و خون خود شکل خواهیم داد تا نسل پیروز، پرچم‌ها را بر فراز مناره‌های قدس و گنبد مسجد الاقصی و تمام اماکن مقدس اسلامی و مسیحی به اهتزاز درآورد.»

وی همچنین با تشکر از مردم فلسطین برای استجابت فراخوان عرین الاسود، گفت: «مردم ما که در این سرزمین سکونت دارند و در مرزها هستند هستند، تنها آنان کسانی هستند که حق تصمیم‌گیری دارند و راه‌حل و گره‌ها به دست آن‌هاست؛ آن‌ها آینده را در خاک این میهن و زیر آسمان این سرزمین تعیین خواهند کرد.»

شب گذشته تظاهرات گسترده‌ای در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه در حمایت از نابلس و در پاسخ به فراخوان گروه مقاومت «عرین الاسود» برای مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی توسط مردم فلسطین برگزار شد. گروه مقاومت عرین الاسود، پنجشنبه، با تاکید بر اینکه قطار مقاومت در کرانه باختری آغاز به حرکت کرده، خواستار مشارکت فوری مردم و جوانان فلسطینی در عملیات‌های مقاومتی با هر ابزاری شده بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
هزینه چاپ یک کتاب
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب