دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

حواشی داغ امروز پنجشنبه 8 تیر 1402 

پنجشنبه، 08 تیر 1402
کد خبر: 346141
حواشی داغ ایران را در ساعدنیوز بخوانید

آخر هفته تلویزیون با ابراهیم خلیل‌الله / کنداکتور ویژه برای عید قربان

8 تیر 1402، 7:51

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «خانواده بی‌نظیر»، «حج پاکان»، «آقای امیدوار»، «سیزده زندگی»، «بازیگوش‌ها»، «مرد آشی»، «دنیا کوچک است»، «مشکلات یک مرد محترم»، «گلوله گمشده 2»، «چیچو و فرانکو علیه آل کاپون»، «آمبولانس»، «سفر بزرگ»، «غریبه»، «نورم خرس شمالی؛ تعطیلات خانوادگی»، «صاحب مقام»، «آشیانه‌ای برای زندگی»، «زنبوری به نام مایا ـ ماجرای گوی طلایی»، «ضربه برگشت»، «عشق پر دردسر»، «بهترین دوست من»، «دیدی مشابه آقای رئیس»، «سفر به اعماق جنگل»، «دو نفر و نصفی»، «شبح مسابقات گلف»، «معبد اولونگ»، «سپید دندان»، «دو برادر»، «نوش دارو»، «روزی روزگاری در غرب»، «راهزن»، «ابراهیم خلیل‌الله»، «خانم دات فایر»، «من پدر خوبی هستم»، «اولتیماتوم بورن» و «2001: ادیسه فضایی» پنج‌شنبه و جمعه 8 و 9 تیر ماه مصادف با عید سعید قربان از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

اقدام آبروبر مجری سرشناس اما ممنوع الکار تلویزیون / او کاملا رد داد!

8 تیر 1402، 7:55

محتوای خبر

تصویر خیره کننده هوش مصنوعی از زن جنگجوی ایرانی

8 تیر 1402، 7:56

محتوای خبرم

افشای سه خرید جدید پرسپولیس

8 تیر 1402، 8:00

برای دومین فصل متوالی، نام محمد خدا بنده لو با پرسپولیس وایرال شد اما او تیمی صنعتی را برای ادامه فوتبال خود برگزید، نظیر آنچه برای رضا شکاری رخ داد تا دو بازیکن تقریبا هم‌پست با جدایی از گل‌گهر، پیراهن مس رفسنجان و سپاهان را برتن کنند.

اما هرچه که کم باشد، بازیکن برای پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات فراوان است. نفراتی که هرروزه شایعاتی را با نام پرسپولیس متوجه خود می‌بینند که درست و غلطش چندان مشخص نمی‌شود.

با این حال لیست اولیه یحیی که سه نفر را در خود داشت، اخیرا افزایش پیدا کرده و نام‌های بیشتری را در خود داشته است. حتی احمد نوراللهی که حضورش در الوحده مشخص شده نیز در این فهرست دیده می‌شود.

همسر زیبای کریم بنزما مسلمان شد

8 تیر 1402، 20:15

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، جوردن اوزونا همسر کریم بنزما برای اولین بار زمانی مقابل رسانه‌ها قرار گرفت که به همراه ستاره فرانسوی در مراسم اهدای توپ طلا به بنزما شرکت کرد و دوربین‌ها اولین تصاویر او را شکار کردند. یک سال بعد اولین فرزند بنزما و جوردن اوزنا به دنیا آمد.

همسر کریم بنزما که بعد از پیوستن او به الاتحاد به همراه همسرش به عربستان سفر کرد و قرار است فصل آینده در کنار کریم در این کشور زندگی کند برای اولین بار با یک رسانه به صورت اختصاصی مصاحبه کرد. او در گفتگو با YoDona درباره زندگی جدیدش در عربستان صحبت کرده و همچنین از نحوه آشنایی‌اش با بنزما و زندگی مشترک با یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال گفت.

همسر بنزما در این مصاحبه گفت:" من وقتی کریم را برای اولین بار شناختم نمی‌دانستم او کیست! می‌دانید چرا؟ چون من آمریکایی‌ هستیم و چیزی از فوتبال نمی‌دانستم. ولی از همان لحظه اول فهمیدم این مرد، متفاوت است. کریم انسان بی‌نظیری است. وقتی می‌گویم کریم بهترین دوست من است بیراه نمی‌گویم".

همسر ستاره فرانسوی می‌گوید بعد از ازدواج با بنزما مسلمان شده. او در این باره گفت:" من در مسجد مادرید مسلمان شدم. مراسم کوچک و صمیمی‌ای بود. مثل یک بچه گریه کردم. من خیلی احساساتی هستم. درباره این دین تحقیقات زیادی کردم و آن را زیبا یافتم. در ماه رمضان قرآن می‌خوانم و به گریه می‌افتم. همچنین کتاب «مسیر مقدس اسلام آوردن» را خواندم که درباره یک مسیحی است که مثل من به اسلام ایمان می‌آورد. کتاب خیلی زیبایی است".

تصاویری خاص از عوض کردن پرده کعبه در روز عرفه

8 تیر 1402، 20:16

محتوای خبر


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 12 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
8 میوه مفید برای رشد سریع مو/ بنظرتون استفاده از قرص‌های مکمل ارزونتر و بصرفه‌تره یا این میوه‌ها؟+ عکس
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 6 ثانیه سایه‌ی درست "اسب و بز" را در میان سایه‌های دیگر پیدا کنند
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(تصاویر) 2 چیدمان کاملا متفاوت اتاق پسر تبریزی که نفر اول کنکور ریاضی شد و رتبه 1 کنکور تجربی، دختری از بندرعباس
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
دکوراسیون عقد علی دایی و خانم مونا فرخ آذری در خانه +عکس/ دیزاین با پارچه گلدار قرمز و گُل