دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

حواشی خبری امروز جمعه 7 مهر ماه 1402 

جمعه، 07 مهر 1402
کد خبر: 357868
حواشی داغ خبری ایران و جهان را در ساعدنیوز دنبال کنید.

واکنش آمریکا به پرتاب ماهواره «نور 3» توسط سپاه پاسداران

7 مهر 1402، 11:30

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به این که چه نظری درباره پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور 3 با ماهواره‌بر «قاصد» و توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دارد، گفت: ما گزارش‌ها درباره پرتاب یک ماهواره توسط ایران را دیده‌ایم. ما مدت‌هاست که نگرانی‌هایمان را درباره برنامه ایران برای آزمایش پرتابگرها به روشنی اعلام کرده‌ایم؛ این برنامه راهی برای توسعه سامانه موشک‌های دوربردتر آن‌هاست. فناروی‌های به کار رفته در ماهواره‌برها شبیه و جایگزین فناوری‌ای است که در موشک‌های بالستیک اسفتاده می‌شود.

نقره تاریخی «الفتی» در ژیمناستیک بازی‌های آسیایی

7 مهر 1402، 11:21

شهردار تبریز رفقا را ابقا کرد

7 مهر 1402، 11:16

با ابلاغ شهردار تبریز شهرداران جدید مناطق دهگانه، معاونت ها، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری معرفی و یا به مدت یکسال در سمت خود ابقا شدند. با حکم شهردار تبریز حمید شاهوردی به مدت یکسال در شهرداری منطقه 1 ابقا، موسی علیپور زنوزی به مدت یکسال در شهرداری منطقه 2 ابقا، علی قاسمی عزیزآبادی به مدت یکسال سرپرست شهرداری منطقه 3، هادی مقدم زاده به مدت یکسال در شهرداری منطقه 4 ابقا، اکبر پورخردمند به مدت یکسال شهردار منطقه 5، رضا جان فشان به مدت یکسال شهردار منطقه 6، اصغر آدی بیگ به مدت یکسال سرپرست شهرداری منطقه 7، حسین منیری فر به مدت یکسال سرپرست شهرداری منطقه 8، هادی بدری به مدت یکسال شهردار منطقه 9 و موسی زارعی نیز به مدت یکسال در شهرداری منطقه 10 ابقا شد.

حادثه برای صادق زیباکلام

7 مهر 1402، 11:16

صادق زیباکلا در توئیتی نوشت: هفته گذشته سانحه‌ای برایم اتفاق افتاد و پشتم آسیب دید. در بیمارستان معلوم شد خوشبختانه شکستگی اتفاق نیفتاده. درد دارم، اما رو به بهبودم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) زیباترین و شادترین فستیوال‌های 10 کشور جهان که شاید هرگز شانس شرکت در آنها را نداشته باشیم/ واای فستیوال مکزیک یه‌جوری بینظیره که فقط باید اونجا باشی و تجربش کنی👌
حیات وحش ؛ لحظات هیجانی نبرد حیوانات /مبارزه هزارپا با مارمولک و موش / موش غول پیکر اسیر هزارپا شد!!
دختر 14 ساله تبریزی با خودرو وارد پارکینگ یک خانه شد! + فیلم
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
رونمایی از حلقه ازدواج خاص و شیک مرجان سلحشوری ، دختر تکواندو کار ایرانی با گل آرایی بی نظیر / ماشالله چه عروسی شده 😍 + عکس
مراحل سابمیت مقاله