دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

هومن سیدی: وقتی بچه تر که بودم دوست داشتم ماشین لاکچریم رو به رخ بکشم ولی الان دوست ندارم هیچ کدوم از داشته هام رو به کسی نشون بدم چون حالم از این کار بد می شه 

چهارشنبه، 25 مهر 1403
ساعدنیوز: هومن سیدی بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. پس از حضور در چندین فیلم، از جمله چهارشنبه‌سوری و یک وجب از آسمان، او نخستین فیلمش آفریقا را کارگردانی کرد. او برای فیلم خشم و هیاهو جایزه ویژه هیئت داوران جشنوارهٔ فیلم فجر را کسب کرد. مغزهای کوچک زنگ‌زده به نویسندگی او سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، هومن‌ سیدی در مسند یک کارگردان، اولین فیلم بلند خود را در سال 89 با نام آفریقا کارگردانی کرد و از همان ابتدا نشان‌ داد که به تصویرکشیدن خشونت، بزهکاری‌ و ناهنجاری‌های موجود در جامعه علاقه دارد. در فیلم بعدیش سیزده این خشونت را به سمت بزهکاری‌ها و مشکلات و چالش‌های نوجوانانه برد و در اعترافات ذهن خطرناک‌ من این خشونت و بزهکاری را در قالبی انتراعی به تصویر کشید. در خشم‌و‌هیاهو به یکی از پرسروصداترین پرونده‌های جنایی پرداخت و در آخرین اثر خود، مغزهای کوچک زنگ‌زده نشان داد که به یک کارگردان بالغ و پخته تبدیل شده که با جهان‌بینی خاص خود آثاری را خلق می‌کند که می‌تواند حتی در عرصه‌های جهانی هم حرفی برای گفتن داشته‌باشد.

در ادامه، مروری کوتاه خواهیم‌ داشت بر فیلم های هومن سیدی که سیر رشد و پیشرفت این کارگردان جوان و خوش‌ذوق را می‌توان از موفقیت‌های این فیلم‌ها و جوایز متعدد آنها شناخت و به آینده سازنده آن‌ها بیش از پیش امیدوار شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 25 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
لیندا کیانی فرزانه سریال دلدادگان : ازدواج تو سن پایین راحت تره ولی هرچی میگذره هر روز داره سخت تر میشه ، ولی ازدواج خیلی چیز خوبیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(ویدئو) واکنش مبینا نعمت‌زاده به انتشار جنجالی کارنامه تحصیلی و نمراتش/ من عادت دارم پشت سرم حرف بزنند
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
متفاوت‌ترین و خنده دار‌ترین دسته گل‌های خواستگاری و عروسی؛ از دسته گل پیاز و سیر تا ناگت سوخاری و جگر+عکس/ خیلی جالبه👌
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟