دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / مستند /

هوش مصنوعی تسلای ایلان ماسک روح را در قبرستانی به تصویر کشید +فیلم/ اطراف ماشین داشت راه میرفت موهام سیخ سیخ شد 

سه شنبه، 03 مهر 1403
ساعدنیوز: هوش مصنوعی ایلان ماسک قادر است تا اشیاء نامرئی را نیز در اطراف خودروی تسلا تشخیص دهد. این ویدئوی بسیار عجیب جدیداً وایرال شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، ماسک در کنفرانس فناوری VivaTech 2024 پاریس، در حالی که از طریق وب‌کم خود صحبت می‌کرد، آینده‌ای را توصیف کرد که در آن مشاغل برای انسان‌ها «اختیاری» خواهند بود. او در مورد آینده هوش مصنوعی گفت: «احتمالا هیچ یک از ما شغلی نخواهیم داشت. اگر می‌خواهید کاری را انجام دهید که نوعی سرگرمی است، می‌توانید آن را انجام دهید. اما در غیر این صورت، هوش مصنوعی و ربات‌ها هر کالا و خدماتی که بخواهید را ارائه می‌کنند.»

او همچنین گفت برای اینکه چنین سناریویی عملی شود، باید «درآمد جهانی بالا» وجود داشته باشد، اگرچه ماسک از ارائه جزئیات بیشتر در این رابطه خودداری کرد.

ماسک تاکنون به صراحت در مورد نگرانی‌های خود در مورد هوش مصنوعی صحبت کرده است. در جریان سخنرانی روز پنجشنبه، او این فناوری را بزرگترین ترس خود خواند. او همچنین از سری کتاب‌های «فرهنگ» نوشته «ایان بنکس»، که یک نگاه تخیلی آرمان‌شهری به جامعه‌ای که توسط فناوری پیشرفته اداره می‌شود است، به‌عنوان واقع‌بینانه‌ترین و «بهترین تصور از هوش مصنوعی آینده» نام برد.

قابلیت‌های هوش مصنوعی در چند سال گذشته به‌قدری سریع افزایش یافته است که تنظیم‌کننده‌ها، شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان هنوز در حال کشف نحوه استفاده مسئولانه از این فناوری هستند. همچنین نگرانی‌های مربوط به اینکه صنایع و مشاغل مختلف با تکثیر هوش مصنوعی در بازار چگونه تغییر خواهند کرد، در حال افزایش یافتن است.

کارشناسان همچنین تا حد زیادی باور دارند که بسیاری از مشاغل که نیاز به هوش هیجانی بالا و تعامل انسانی دارند، مانند متخصصان حوزه سلامت روان، خلاقان و معلمان نیازی به جایگزینی ندارند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 21 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(فیلم) توصیه عمو رشید درباره کباب کردن بال مرغ: بهش نمک نزنید، زیربغل مرغ عرق میکنه، خودش شوره همیشه!😂🤣
نخستین مصاحبه انگلیسی هادی چوپان در لاس وگاس قبل از ورود به استیج: من قهرمان مستر المپیا 2024 هستم +فیلم
استایل فرانسوی ساناز سعیدی آرام سریال از سرنوشت ؛ کلاه کَج شیک با عینک گِرد هنری
صحبت های خنده دار حاج آقا قرائتی :پیغمبر به پسره گفت مادر پیرتو شوهر بده گفت نمیشه اون حتی نمیتونه راه بره و مادره زد تو سر پسرش که خفه شو تو بهتر میفهمی یا پیغمبر😂
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تغییر استایل شیک و خاص صبا راد بعد سفر به ترکیه/ متفاوت درعین حال باحجاب و متین+عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه