دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

هوتن شکیبا صدا پیشه کدام عروسکهای مهمونی است؟ +عکس 

چهارشنبه، 15 فروردین 1403
کد خبر: 382368
ساعد نیوز: هوتن شکیبا علاوه بر اینکه بازیگر توانمندی است در صداپیشگی نیز برای خود هنرمندی درجه یک است. از جمله کارهای صداپیشگی هوتن شکیبا برای عروسک های برنامه مهمونی است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز، هوتن شکیبا هنرمندی که با بازی در نقش حبیب سریال لیسانسه ها شناخته شد، یکی از ستاره های مشهور سینما است که در کارنامه هنری خود، نقش آفرینی در آثار قابل قبولی را دارد. آقای بازیگر در کار صداپیشگی نیز توانایی خاصی دارد و این روزها ستاره برنامه مهمونی ایرج طهماسب است که به عروسک های این برنامه جان بخشیده و می توان گفت بدون او دیگر مهمونی، مهمونی نیست! برای بسیاری از مخاطبان جذاب است تا بدانند هوتن شکیبا در مهمونی صدای کدام عروسک است یا هوتن شکیبا در مهمانی چه نقشی دارد؟ در این بخش به این سوالات پاسخ داده ایم.

هوتن شکیبا بازیگر سینما و تلویزیون در حال حاضر صداپیشه چهار شخصیت عروسکی بچه، شاباش، دیبی و خونه بغلی است و فعالیتش در این مجموعه بسیار گسترده شده و سرش با عروسک‌های ایرج طهماسب حسابی گرم است.

هوتن شکیبا صداپیشگی را از کی آغاز کرد؟

آقای هنرپیشه همکاری با ایرج طهماسب را اولین‌بار سال 1393 با صداپیشگی عروسک دیبی تجربه کرد و اینگونه قدم به مجموعه «کلاه قرمزی» گذاشت.

شخصیت «دیبی» که هوتن شکیبا با ظرافت خاصی صدای او را طراحی کرده، اصلا ترسناک نیست و مهربان و خوش‌اخلاق است و همه کلمات را وارونه بیان می‌کند.

هوتن شکیبا در نوروز 1394 یک سال بعد از ورود «دیبی» به مجموعه کلاه قرمزی، به جای شخصیت جدیدی دیگری به اسم «خونه بغلی» هم صحبت کرد. شخصیتی که در کار فروش آهن‌آلات و ضایعات بود و دیالوگ‌های روزمره‌اش بامزه است.

هوتن شکیبا سال 1401 صداپیشگی شخصیت «بچه» را پذیرفت و برای این کاراکتر، صدایش را کامل تغییر داد، طوری که اوایل واقعا نمی‌شد صدایش را تشخیص داد. «بچه» در همان قسمت اول چنان محبوبیتی به دست آورد که بخش مهمی از مخاطبان، «مهمونی» را صرفا به خاطر حضور او تماشا می‌کردند.

صداپیشگی هوتن شکیبا در مهمونی تنها مربوط به سه شخصیت عروسکی دیبی، بچه و خونه بغلی نیست بلکه شکیبا در «مهمونی» صداپیشه شخصیت «شاباش» هم بود؛ شخصیتی که به واسطه شغلش خواننده هم هست و صدایش تیزی خاصی هم دارد.

فصل سوم مهمانی ایرج طهماسب از شبکه نسیم در حال پخش است و در آن عروسک‌های قبلی و جدید برنامه های ایرج طهماسب چون فامیل دور، ببعی، جیگر، بچه فامیل، آقای همساده، دیبی و خونه بغلی حضور دارند،«کلاه قرمزی» و «پسر خاله» با توجه به عدم حضور حمید جبلی در این مجموعه نخواهند بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی متن
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟