دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

هویت عامل انفجار اول کرمان مشخص شد/عامل انتحاری کاملا تکه تکه شده است 

پنجشنبه، 14 دی 1402
کد خبر: 369754
ساعد نیوز: انفجار اول مشخص شده که انتحاری بوده و انفجار دوم نیز در دست بررسی است که به احتمال زیاد این عملیات نیز انتحاری بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایرنا، بررسی صحنه انفجار گلزار شهدای کرمان در ساعات اولیه، حکایت از عملیات بمب‌گذاری با بسته‌های انفجاری داشت اما با بررسی شواهد و قرائن از جمله فیلم دوربین‌های مداربسته، با قطعیت می توان گفت که یکی از انفجارهای تروریستی روز گذشته در نتیجه اقدام عامل انتحاری و دیگری هم بوده است.

انفجار اول مشخص شده که انتحاری بوده و انفجار دوم نیز در دست بررسی است که به احتمال زیاد این عملیات نیز انتحاری بوده است.

وی اظهار داشت: عامل انتحاری در حادثه اول، مرد بوده که در نتیجه انفجار کاملا تکه تکه شده که کار شناسایی عامل انتحار در دست بررسی است.

محل انفجارها به ترتیب در فاصله 1.5 کیلومتری و 2.7 کیلومتری مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که علت انفجار در این اماکن عدم امکان عبور از گیت‌های بازرسی در آن محدوده بوده است.

ساعت 14:45 دقیقه عصر دیروز(چهارشنبه) در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، 2 انفجار رخ داد که به دنبال آن، 84 نفر شهید و 284 نفر نیز مجروح شدند.


1 پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
ترجمه تخصصی متن
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁